Hansen.1 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 har noen ett koblings skjema på k-jetronic til volvo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 k jetronic er mekanisk, er ikke stort som skal kobles der, er kun snakk om bensin pumpe og kaldstart dyse, veit ikke om det var det du tenkte på? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 pumpereleet som styrer allt,forvarming på styretrykksregulatorn osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 har noen ett koblings skjema på k-jetronic til volvo?? kanskje min gamle tråd kan hjelpe ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95005 Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen.1 Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 joo,men skal ikke noe kobles til coilen også a?? jeg har ikke peil jeg.. det er så jævla mange ledninger her, det er vel noen som skal brukes vell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg