chil1++ Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg skal selge forsterker, sub og mine 6*9. Det eneste jeg skal beholde er min CD spiller og et par front høytalere..Så da er spørsmålet. Hva er de beste fronthøytalerene man får tak i som kan kobles rett til cd spilleren? Altså ingen ekstra forsterker eller noe dunk dunk bake! kunn front.. noen tips :)? Max pris 3 tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Det kommer vel veldig ann på forsterteren i cd-spilleren din.. hvilken cd-spiller har du? Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Legg 500 i en brukt DR forsterker på 2x50W RMS som selges på forumet og 2500 på frontsett istedet? :) Er rimelig sikker på at det vil spille mye bedre. Hertz HSK 130/165 spiller jo bra og koster rett under 2500 :) Du kan jo også titte på Morel Pulse. http://www.engenaudio.com Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg skal selge forsterker, sub og mine 6*9. Det eneste jeg skal beholde er min CD spiller og et par front høytalere..Så da er spørsmålet. Hva er de beste fronthøytalerene man får tak i som kan kobles rett til cd spilleren? Altså ingen ekstra forsterker eller noe dunk dunk bake! kunn front.. noen tips :)? Max pris 3 tusen Hvilken bil og hvilken spiller snakker vi om her ? Mvh Lars Engen Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Forskjellen på å kjøre ting via innebygd amp i de aller fleste cdspillere og en ekstern amp er overraskende stor. En skikkelig amp + moderat frontsett er i min mening en mye bedre løsning. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 har en sony forsterker som kosta en 6 tusen for ca 1 år siden på bilradio, husker ikke modellnr akkurat nå :) fant den heller ikke igjen. er 4x50W i alle fall. Jeg vet at en bra forsterker vil kunne kjøre det bedre enn den innebygde..men jeg "bryr" meg ikke.. Jeg skal KUNN ha frontsett og cd spiller..da jeg ikke vet hvor lenge jeg skal ha bil skal kunne demontere dette lett.. Så kunn fontsett som skal kunne drives av CD spiller :) takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er det nødvendig å bruke 3000 på et frontsett du ikke får drevet ordentlig? da vil det vel være bedre å kjøpe et til 1000 og kanskje få like bra lyd? Nå vet jeg ikke om svaret mitt er riktig, men det høres da logisk ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er bortkastet å kjøpe et dyrt frontsett når man skal drive det med cd-spilleren. Prøv å finn noe til rundt 1500-2000. Ta deg en tur på Bilradiospesialisten eller Boomcar, de har sikkert noe du kan bruke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 da vil nå jeg si at du bør ta turen til boomcar, er nok bedre priser der enn på brs. De har oppe fra 16 til 18 hver dag, og oppe til 20.00 på torsdager. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hm, bare lurer litt her, for jeg lurte på det samme, jeg har en CDA-9855R, åssen er den innebygde ampen i denne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 @neptyr Den spillern der fortjener å få signalet forsterka, en kunne like godt levert den uten forsterker... En liten forsterker til en drøy tusing vil absolutt gjøre seg :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 har straks ett slikt nytt sett som dette til salgs: Fusion Jonah Lomu kompo sett: http://www.fusioncaraudio.com/products.php?action=view&product_id=79 likte lyden i min bil nå vertfall:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 mye skal du ha for det :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 2000 tenkte jeg,regner med(håper) pakka kommer innen helga,vet neimen aldri med posten,kjøpte 2 stk av disse settene,ene kom raskt og er montert i min bil,venter fremdeles på det 2,men skal vist være rett rundt hjørnet. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg skal selge forsterker, sub og mine 6*9. Det eneste jeg skal beholde er min CD spiller og et par front høytalere..Så da er spørsmålet. Hva er de beste fronthøytalerene man får tak i som kan kobles rett til cd spilleren? Altså ingen ekstra forsterker eller noe dunk dunk bake! kunn front.. noen tips :)? Max pris 3 tusen Kjøp Infinity reference serien. ca 1500,- for komponentsett sist jeg sjekket i sverige rett over grensa. Låter bra uten forsterker, men enda bedre med. Har hatt sett med både 4" og 5" selv og vært veldig fornøyd. Koster ikke skjorta og er ikke masse bling, men spiller bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg