Gå til innhold

81 240 Tic

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du har gnist og der kommer bensin (UT AV DYSENE og ikke bare til fuelrailn) så tror jeg skal sjekke tenninga med lampe for den må da være WAY OFF.

jepp det ej me trur..å vist teninga stemmer etter merka..så kankje me skulla sjekka at reimhjulet(som har "teningsmerke") står i rett stille på veiva..har vert borti før at sporkilen er "klipt av" slik at reimhjulet har forsjøve seg og viser feil tennings tidtspunkt iforhold til det virklige tenningspunktet..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en buss på tunet også eller? :D
hehe..det er båsbilen i måløy dette..med "buss-dør"..hadde litt problemer den i går..et rør som hadde dåtte av..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..det er båsbilen i måløy dette..med "buss-dør"..hadde litt problemer den i går..et rør som hadde dåtte av..

hehe ja bossbil/ komprimatorbil på det fine språket hehe

litt problemer for med kranbil den i går:)

røret var blåst av for å seie det korekt. skal ikkje vere så høgt bar som der har vore....

var på nesten 10bar og skal vell ligge på ca 7-8bar

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja bossbil/ komprimatorbil på det fine språket hehe

litt problemer for med kranbil den i går:)

røret var blåst av for å seie det korekt. skal ikkje vere så høgt bar som der har vore....

var på nesten 10bar og skal vell ligge på ca 7-8bar

:afro ok..fekk du bilen på verksted på eid idag da?har du nummeret til han som var bort med båsbilen igår,svart pikkup med flammer?vist du har det..send det på sms eller pm:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ringte deg! fekk du kjøpt grillen med han?

var sta å fikk laga meg en adapter i dag så eg kan fjerne den orginale BTR,

og montere justerbare BTR,

takker til en kjempekar på BFG,

her er han i full sving med tig aparatet

DSC00062.jpg

og ferdig resultat:

DSC00063.jpg

DSC00064.jpg

har tatt noen fleire bilder oxo

HPIM0146.jpg

HPIM0147.jpg

HPIM0149.jpg

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider