Gå til innhold

81 240 Tic

Ranger emnet


aremme

Anbefalte innlegg

var å kjøpte 2 nye sommerdekk til 15" felgane i dag oxo hadde eg 2 nye liggande,

vart jo en heilt anna bil å kjøre.

Har vell mye å seie kor gamle dei er dei som sto der fra før:D

men men skal legge meg av penger og fare stad å kjøpe 17" eller 18" til neste sesong hehe

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HO HO!!! gamlebilen min jo! ser jo bra ut det her Asbjørn!

skal bli betre.... ingen som likte at du hadde snudd frontspoileren her hehe

men så kor det bryr meg da, tenkjer den får ny lakk utpå sommeren bare å følge meg hehe....

bilen har vore litt trasig og av og til men men har funne ut at den har en liten personlighet....

tenkte å skifte alle foringer nå månden som kjem eller så langt pengane rekker til....

Fått deg Turbobørse du da?

 

hehe kom på når eg satte i turbomotoren var den gamle motoren som sto i ganske sleten... hehe har sikkert sett sine betre dager ja så nå er den pensjonert.

 

Lurte også på ka dokke har styrt med når dokke har lakka bilen?

såg at lakken under var heilt fin var ikkje antydning til at det var pussa på, en kompis av meg som er lakker som sa at dokke kunne no umuligt ha pussa sikkeligt ned sikkert bare vaska og lakka.

 

menmen skal no lakke den oppatte så blir vel bra det da,

 

var inn å såg på 740èn din går vel bra den siden du klare å knuse 5 kasser hehe

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stått en B23E motor der tidligere ja. hmm husker ikke helt hvordan det så ut fremme i det motorrommet der nå lenger....

 

turbobørsa mi går greit den, men spiser jo girkasser, så! må nesten få på en getrag kasse av et slag snart, dette går jo ikke lenger.

 

når vi lakka den matta vi den vel fort ned med papir og vaska den med tynner... regnet ikke med at det kom til å vare i all evighet, men...

 

hvilken farge skal dere ha på go-børsa nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stått en B23E motor der tidligere ja. hmm husker ikke helt hvordan det så ut fremme i det motorrommet der nå lenger....

 

turbobørsa mi går greit den, men spiser jo girkasser, så! må nesten få på en getrag kasse av et slag snart, dette går jo ikke lenger.

 

når vi lakka den matta vi den vel fort ned med papir og vaska den med tynner... regnet ikke med at det kom til å vare i all evighet, men...

 

hvilken farge skal dere ha på go-børsa nå da?

ok hehe jaja er no så det,

lurte på lazerblå,svart eller signal rød har ikkje heilt bestemt meg, men ser no det når det blir lagt ut bilder av den når eg er ferdig med den delen av prosjektet hehe

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår