Gå til innhold

81 240 Tic

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var i Bergen i fra i går til i dag, klarte sef. det umulige å låse nøklane inne i bilen:( måtte jo ha Naf hjelp til å låse opp, tok jo sin tid det, så traff eg på Colli og DaButcher og var med dei en tur å råna litt i Bergen By, så vart no en stående og prate litt bil og kikke litt på øsene som var der,

Hmm må si det misunte litt den fronten og felgane til DaButcher, er jo sånne felger og front eg har lyst på:D

men men kommer nok med tida, må prioritere lakk foringer og motor først:)

Hor er bilda tatt turen henne da?

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha har du også klart det kunststykket å låse nøklene inne ja... forbante meg noen ganger over den låsen som ikke spretter seg oppigjen når du smekker døra mens jeg hadde den... en kompis måtte blåse avgårde med mc'en sin for å hente nøkkel til meg en gang jeg var 1time hjemmefra...

ang alle magnetene hadde jeg to telefoner og var dritlei av at den daværende såkalte "bedre halvdel" hadde en lei tendens til å okkupere holderen min! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha har du også klart det kunststykket å låse nøklene inne ja... forbante meg noen ganger over den låsen som ikke spretter seg oppigjen når du smekker døra mens jeg hadde den... en kompis måtte blåse avgårde med mc'en sin for å hente nøkkel til meg en gang jeg var 1time hjemmefra...

ang alle magnetene hadde jeg to telefoner og var dritlei av at den daværende såkalte "bedre halvdel" hadde en lei tendens til å okkupere holderen min! hehe...

hehe første gang eg har klart det, måtte ha en svær stein framfor eine bakhjulet sto i en skråning so DaButcher og Colli såg jo denne bakken,

så skulle eg ta ut jent ungen og låste pleier som regel å ta ut nøklene før eg går ut av bilen,

angående mobilholdere har eg en samboer som lika å okupere dei oxo hehe

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har låst inne nøkkelen min i bilen mange ganger, men det er da bare å bruke en ståltråd for å åpne den? Er ikke stress i det hele tatt.

Er sånn man lærer når man er 10 mil fra folk, og låser inn nøkkelen. :thumb

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Bergen i fra i går til i dag, klarte sef. det umulige å låse nøklane inne i bilen:( måtte jo ha Naf hjelp til å låse opp, tok jo sin tid det, så traff eg på Colli og DaButcher og var med dei en tur å råna litt i Bergen By, så vart no en stående og prate litt bil og kikke litt på øsene som var der,

Hmm må si det misunte litt den fronten og felgane til DaButcher, er jo sånne felger og front eg har lyst på:D

men men kommer nok med tida, må prioritere lakk foringer og motor først:)

Hor er bilda tatt turen henne da?

Hehe, som jeg nevnte:

Om du skal ha usa-front, må du ha:

* eldre skjermer (ikke et must, men ellers blir det forskjellig høyde på blinklys og hovedlys!)

* eldre blinklys - til skjermene

* frontplater fra eldre 240 (må gjerne tilpasse nedre litt, for å få den til å gå klar plastfangeren!)

* usa-lys

* usa grill

total kostnad er ikke så ille og siden du har tenkt å lakkere bilen din uansett, så gjør det jo ikke noe om du kjøper noe med fargeforskjell.

Det som blir vanskelig å få tak i, er selve usa-lysene og selve grillen. Men, det er langt fra umulig. Skjermer, frontplate, o.l. får du kastet etter deg.

hvite blinklys til usa, er litt sjeldne i norge, men.. USA, here we go.

Jeg tror du kan få byttet hele fronten for kanskje 1000-1500kr, om du er heldig. Spørs hvor mye du kan kjøpe av private folk.

ps. volvohuggeren skal sikkert ha 3-4.000 for en front, kjenner jeg han rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedersen Racing er kjappe i vendinga, bestilte poly foringer der på mandag i dag låg dei jamen i posten og det må eg seie er bra levert...

så skal begynde å bestille der:D

derimot Garsvik autospar tar lang tid venta på en pakke fra dei i 1 månde

så trur ikkje eg kommer til å bestille noe med dei noe meir:(

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg fått henta foringane mine:)

100_1421.jpg

såg det følger med hylser på dei oxo hehe, slipper å bruke dei gamle da eller?

så blir vell skifting av desse da i dag/kveld,

det stoffet som er med, den gørra skal vell på foringane den?

guggen er til foringene ja.

tror det er noen hylser bak du må bruke på nytt.. jeg har bare poly fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guggen er til foringene ja.

tror det er noen hylser bak du må bruke på nytt.. jeg har bare poly fremme.

hehe ja skal bare ha poly fremme eg oxo, poly bak kommer seinare:)

skifter på linkermane i dag og på bærebrua på lørdag må ha noe meir verktøy til den:)

skal legge ut fleire bilder etter kvart som eg blir ferdig.

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider