Gå til innhold

Erfaringer med denne Sony spilleren?

Ranger emnet

Elgen-

Anbefalte innlegg

Tja... liten erfaring me Sony.

Personlig vil jeg anbefale deg denne:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315508

Har denne i bilen nå. Utrolig storfornøyd med den. Masse fine justerings muligheter, flott skjerm. Leser hurtig cder, bruker kort tid og loade mp3 cder. Motorisert front display.

Kjempe spiller!

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du absolutt IKKE kjøper en Sony CD-spiller med roterende front så går det vel bra. Det er en flatkabel mellom hovedenhet og display, og den varer ca 6 mnd i gangen. Spilleren roterer nemlig hver gang du skrur av og på tenninga... Genialt Sony, GENIALT!

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du absolutt IKKE kjøper en Sony CD-spiller med roterende front så går det vel bra. Det er en flatkabel mellom hovedenhet og display, og den varer ca 6 mnd i gangen. Spilleren roterer nemlig hver gang du skrur av og på tenninga... Genialt Sony, GENIALT!

Så det gjelder denne også? En kompis av meg har en annen Sony g han må stille inn alt av lyd på nytt hver gang han starter bilen. Det samme du mener? kanskje det bare var remoten?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å endre strømkoblingen det? Til å fungere uavhengig med tenninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd spilleren min synger på siste verset og har lyst på ny. Erfaringer med denne sony spilleren?

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1509

Eller er det noen som har noen andre cd spillere å anbefalle til max 2k så er jeg takknemlig.

Tror du trygt kan kjøpe den spilleren!

Jeg er personlig litt småfan av Sony, og er redd for at jeg snart kjøper den der selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det gjelder denne også? En kompis av meg har en annen Sony g han må stille inn alt av lyd på nytt hver gang han starter bilen. Det samme du mener? kanskje det bare var remoten?

Neida, er det som en kommenterte tidiligere, bare å bytte om den røde og den kule kabelen bakpå spillern så er det problemet løst. Det jeg pratet om er på spillere fra Sony hvor hele frontpanelet roterer rundt. Kabelen mellom frontpanelet der knappene og display sitter og selve enheten der du putter inn plata er dårlig konstruert.

product-5596600.jpg

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er det som en kommenterte tidiligere, bare å bytte om den røde og den kule kabelen bakpå spillern så er det problemet løst. Det jeg pratet om er på spillere fra Sony hvor hele frontpanelet roterer rundt. Kabelen mellom frontpanelet der knappene og display sitter og selve enheten der du putter inn plata er dårlig konstruert.

product-5596600.jpg

da skjønner jeg.. er jo flip front på denne så får håpe den holder om det ikke kommer flere anbefalinger her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ett hett tips fra meg ville være å spare penger, og kjøpe en skikkelig spiller etterhvert..

Hadde selv en billig spiller en stund, mekka på høytalere sub og alt mulig, stilte i en evighet, ble aldri tilfrestillende lyd.

Skeia ut just, fikk meg en skikkelig spiller(Alpine CDA-9855R), vups, så var det noe helt annet, det var en ny verden.

Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg ga såpass mye i en spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ett hett tips fra meg ville være å spare penger, og kjøpe en skikkelig spiller etterhvert..

Hadde selv en billig spiller en stund, mekka på høytalere sub og alt mulig, stilte i en evighet, ble aldri tilfrestillende lyd.

Skeia ut just, fikk meg en skikkelig spiller(Alpine CDA-9855R), vups, så var det noe helt annet, det var en ny verden.

Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg ga såpass mye i en spiller.

tenkte jeg skulle ha en cd spiller som funket til å spille musikk ikke ha masse knapper til justering osv til en hel familie.. penger strekker aldri til når man er lærling pluss at cd spilleren har konket het..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke en "haug" med justeringer som er cluet.. men at det er bedre lydkvalitet på Dyrere spillere.

Skal du bare ha noe som spiller lyd, så har jeg en Blaupunkt Valencia som du kan få billig.. Mp3 har den også. 2linjeutganger og greier.

ellers takk :P

Har du en spiller du kan anbefalle da som ikke er så dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider