mrcable Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 jeg har et problem .. jeg kjpte meg en toyota corolla ee80 gl sun men turteller funker ikke, jeg har skrudd av å sjekka printen på instrumentpanele men den er like fin å god . sjekka alle baner . sikringen er ikke gåen . men hær er casen det kommer 2 ledninger fra tenninga .. dene ene er tilkobblet .. men den andre er ikke . jeg har sett etter noen form for tilkobling rundt ledningen men finner ikke bortsett fra en kontakt som har en anna passform enn den som kommer fra tenninga. har noen et eller anna forslag som kan hjelpe meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaCrew Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 lurer på om du skal deg en tur på høggern å finne deg en "ny" å koble opp... ellers vet jg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg