Gå til innhold

Nå er sommeren her.

Ranger emnet

jeg ruller

Anbefalte innlegg

Nå er sommeren her og jeg trenger ny motor i 242 min, er helt fersk på forumet. Fikk beskjed av en kompis at her vart det hjelp å få. Så nå får vi se om han hadde rett. Jeg er på utkikk etter en b230 fk som er chipa, det må også være med en girkasse av no slag m 47 eller m90. motoren skal ikke koste all verden siden jeg skal til å bygge ordentlig motore til vinter`n. på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er mye rart som ligger på blocket men for en plein b 230 fk lønner det seg ikke reise til sverige mener nå jeg. skal hente meg b23 blokk i sverige til vinter hos sten parner motor. men tenkete jeg skulle skaffe bruksmotoren i sommer her i norge. Et gårdsgutt å så er ikke så mye fritid å reise til sverige på under slåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på leting etter en rimelig FT(kan gjerne hente i sverige også) men den eneste jeg fant som inneholdt alt, og som ikke var fooor langt unna, var på 8000 SEK. Er det det som er rimelig eller? Alt annet er uten pris, og da er det litt kjedelig.

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg så vet jeg ikke, vet bare at det var en motor plukka av en hel(??) bil...

Har ikke knota meg til å få sendt spm om det var med alt eller ikke... :p

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki du må jo ha el nett som passer 240 og fordeler amatur og pumpe, er ikke bare bare å bygge om fra gasser til innsprøytning. Men skal klare det. Men ett spørsmål til de som har peil, har en kompis av meg som har en b 230 f og kan skal sette inn en b230 fk kan jeg da bruke det el nette som satt på b 230 f hans,? blir det ikke feil med hjerne osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider