Gå til innhold

Gode erfaringer med Drammen Autolakk

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette forumet brukes ofte på å klage på bilselgere / verksteder osv som ikke gjør en god jobb / svindler / osv. Tenkte jeg skulle bidra til å veie opp litt med å fortelle om et verksted som har opptrådt profft og ryddet opp:

Kjøpte en Astra Coupè fra en privatperson i Drammen i august 2005. I løpet av vinteren merket jeg at klarlakken begynnte å flasse av høyre bakskjerm, listene på høyre side, samt bakfanger. Jeg kjørte innom et lakkverksted som straks kunne avklare at nevnte deler var opplakkert og at det sannsynligvis ikke var gått lang nok tid fra basen ble lagt til klarlakken kom på. Jeg tok en telefon til en lokal NAF-advokat som mente det var dårlig håndtverk som lå til grunn og at det derfor var grunnlag for reklamasjon på arbeidet. Likevel så han at det i første omgang var grunnlag for å klage til selger som opplyste at bilen ikke hadde vært skadet i kjøpskontrakten.

Tok kontakt med tidligere eier som ikke kjente til noen skade, og som heller ikke visste at bilen hadde vært opplakkert. Dermed kom jeg i kontakt med første eier av bilen, Automobil-Kompaniet i Drammen. De er en Opel-forhandler og har hatt min bil som demo. De bruker Drammen Autolakk for alt av karosseri / lakkeringsarbeid. Drammen Autolakk sjekket så opp saken og fant ut at bilen var skadet for 12800,- i 2001. De beklaget videre at arbeidet ikke var tilfredstillende og tilbydde seg å betale for at et lakkfirma i Tromsø skulle gjøre jobben på ny, uten noe om eller men! Jeg kjørte innom et lakkverksted i Tromsø som tok takst og ringte nedover til Drammen Autolakk som bekreftet overnevnte og dermed er alt i orden! Kanonbra at de rydder opp så kjapt og greit, til tross for at dette skjedde for fem år siden! Kudos til Drammen Autolakk! :D

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider