cappu Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Noen som har bilder av noen bra lakk farger, skal lakkere bilen min nå. Tenkte å gå for perlemor, men trenger tips og bilder :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvilket budsjett har du? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cappu Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg har en som skal lakkere allerede, får hel lakkering med nedpussing og alt, med perlemor for max 10 000. Håper noen har noen bilder av div bilder med perlemor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg har blå perlemor på min. Slik ser det ut: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=30 Fargen endrer seg veldig etter hva slags lys det er. Kan få fargekoden av meg om det er aktuelt. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg