Gå til innhold

Innpress

Ranger emnet


AC^

Anbefalte innlegg

Lurer mere på ET23 jeg... er vansklig å vite det uten å ha prøvd noe...

Men prøvde med 225/55R17 og da bygde det for mye ut, var mere plass innvendig altså med ET20... Så tenkte kansje på 23.... Da har en jo også justeringsmuligheter utover.....?

Men med 8,5" felg, åssen dekk dimm er det snakk om da a?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller uten brønn? :P

 

det jeg mente var at med så dyp brønn som mk18's, bygger felgen sinnsykt mye ut, ergo lavere inpress, du vil ha felg uten brønn, da vil det vel funke godt med litt mer i inpress?

 

er ikke så dreven i dette med inpress på felger men skjønner ikke helt logikken i at en felg som mk18 har 0 i inpress, mens compo MO og bare 8" brei, "må" ha 0-11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, drag hjul :P

Stemmer... Men når jeg testa med ET20 og de hjula så måtte felgen lengre inn i bua, så jeg står fast på 23, gjerne mer!!! Hehe Men skal kansje få testa med ET11 i inpress hvis jeg får låne de felga av Bruningen på fredan...

Fikk Gundersen til å ringe til compomotive i dag, og da sa de at det beste var ET23, men jeg trur nesten at en må ha mer jeg men.... Skulle nesten hatt selve felgen å teste med! Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bli et 23 med 2cm spacer isåfall da. sånn at et blir 3. så et bilde av en 240 inne her på forumet med et 23 på compomotivene, jeg synes iallefall at det så "domt" ut, tror de var 8" breie. da bygger de jo ca like mye ut som en eiker felg.

 

dabutcher kjørte jo med 2 cm spacer på eiker. og de har vel et 20. og da bli jo et 0. er jo riktignok 7,5" brei da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har målt litt å greier i dag, for meg ser det ut som om at et større innpress enn ET 23 hadde vært gunstig ihvertfall...

Med ET20 så står jo felgen langt uti bua... med svære hjul på..

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår