KrizZzo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som har forslag til streamer? har tenkt på BMW Motorsport, men eventuelt om det skal være bare tekst, eller om det skal være utskjært osv... kom med noen tips da.. klarer ikke å bestemme meg:S Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg ville gått for BMW Motorsport. Andre merker osv. blir litt harry =O =S Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Her er min før med Bmw Motorsport streamer Den gikk kansje en smule for langt ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 NP-Racing.net kan du ha, så kan vi ordne med en billig streamer ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Her er min før med Bmw Motorsport streamer Den gikk kansje en smule for langt ned hvor får jeg tak i bmw motorsport streamere ? fikk lyst på en slik.. ;) Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hvor får jeg tak i bmw motorsport streamere ? fikk lyst på en slik.. ;) Hør med et lokalt trykkeri :) Jeg var hos et trykkeri her i Ørsta.. der fikk jeg streameren i 2 deler. En helt svart del som jeg først hadde på.. og deretter den andre delen som var selve skrifta som jeg klistra oppå det sorte :) 300 spenn synst jeg å huske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som har forslag til streamer? har tenkt på BMW Motorsport, men eventuelt om det skal være bare tekst, eller om det skal være utskjært osv... kom med noen tips da.. klarer ikke å bestemme meg:S Forslag: 1. Det er ikke lov. Ikke kast bort penger på noe du må kløse av igjen uansett.. 2. Det ser jalla ut. Ikke kast bort penger på noe som ikke ser bra ut. :assman Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 http://www.graphicline.se og http://www.dekaltrim.nu får du tak i streamere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Forslag: 1. Det er ikke lov. Ikke kast bort penger på noe du må kløse av igjen uansett.. 2. Det ser jalla ut. Ikke kast bort penger på noe som ikke ser bra ut. :assman Word! :cool: Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som har forslag til streamer? Hva er vitsen? Er du redd for at omverdenen skal ta deg for å være en ikke-råner? Ikke for å være frekk, men streamer ser bare useriøst ut. Men jeg skjønner jo at det er en slags råner-uniform. Jeg ville gått for BMW Motorsport. Andre merker osv. blir litt harry =O =S BMW Motorsport er ikke harry? Hvilken tilknytning har bilen til BMW Motorsport? Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hva er vitsen? Er du redd for at omverdenen skal ta deg for å være en ikke-råner? Ikke for å være frekk, men streamer ser bare useriøst ut. Men jeg skjønner jo at det er en slags råner-uniform. BMW Motorsport er ikke harry? Hvilken tilknytning har bilen til BMW Motorsport? Har egentlig ikke så mye med hva andre synes om bilen, er bare det at jeg har lyst på en streamer, fordi jeg synes det ser kjedelig ut slik som det er nå:) men akkurat dette temaet er det store delte meninger om virker det som:P Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hva er vitsen? Er du redd for at omverdenen skal ta deg for å være en ikke-råner? Ikke for å være frekk, men streamer ser bare useriøst ut. Men jeg skjønner jo at det er en slags råner-uniform. BMW Motorsport er ikke harry? Hvilken tilknytning har bilen til BMW Motorsport? hvilken tilknytning den har til BMW motorsport? BMW har vel sine deltakere på motorsport siden de også, å da deler de merket BMW:) det er nokk:) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Noe slikt kommer ikke på MIN bil iaf. Hva andre gjør, er meg likegyldig :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hva er vitsen? Er du redd for at omverdenen skal ta deg for å være en ikke-råner? Ikke for å være frekk, men streamer ser bare useriøst ut. Men jeg skjønner jo at det er en slags råner-uniform. BMW Motorsport er ikke harry? Hvilken tilknytning har bilen til BMW Motorsport? Jeg synes streamer er harry uansett, men en streamer som på en måte er "knyttet" bil bilen ser nå hvertfall mindre harry ut etter min mening Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Da ble det en slik på meg:) Sorry kvaliteten på bildet alts, men hadde bare mobilen å ta bildet med. Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg