Gå til innhold

Streamer i Frontrute..

Ranger emnet

KrizZzo

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble pent, har bestilt meg en streamer fra graphicline.se jeg oxo. Men har enda ikke fått den, 2 og en halv uke siden de sendte den nå. :(
betaler for den da? betalte 180,- for min jeg:)

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lite ja, hvor kjøper du den?

min kommer på ca 300,- men, jeg lurer på når jeg skal få den.. det sto på sidene deres at det tok maks en uke fra de sendte den til jeg skulle få den.

en lokal helt som lager reklame skilter og slikt:) bare si ifra, så kan jeg sikker få han til å lage en til deg som jeg evt. kan sende deg med posten:)

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig så lenge den ikke dekker mer enn en viss prosentandel av frontruta? Husker ikke hvor lavt du kan ha en streamer, men er noe i den duren iallefall.

Noen streamere er harry, andre er det ikke. Som nevnt før så er det alltid delte meninger om ting, og godt er det :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig så lenge den ikke dekker mer enn en viss prosentandel av frontruta? Husker ikke hvor lavt du kan ha en streamer, men er noe i den duren iallefall.

Noen streamere er harry, andre er det ikke. Som nevnt før så er det alltid delte meninger om ting, og godt er det :)

Ulovlig uansett å klistre merker på frontruta. Uansett om streamer er 5 cm eller 50 cm

Det er ikke lov å ha noen form for ettermontert klistermerker/solskjerming i frontruten eller sidevinduer foran. (Kjøretøyforskriften kap. 31 Vindu m.m.)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulovlig uansett å klistre merker på frontruta. Uansett om streamer er 5 cm eller 50 cm

Det er ikke lov å ha noen form for ettermontert klistermerker/solskjerming i frontruten eller sidevinduer foran. (Kjøretøyforskriften kap. 31 Vindu m.m.)

Før så var det vel en grense på hvor langt ned en streamer kunne gå? Eller har det aldri vært det?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider