Gå til innhold

Svessa: Mercedes 300e Prosjekt06

Ranger emnet

Svessa

Anbefalte innlegg

Jernkorset blir drit bra med tanke på konseptet på bilen..

Naaaaaah! Skeptisk! :p

Spent på å se resultatet da.

Folk har overbevist meg før. Hehe..

Men nå er nok ikke min mening verd så mye uansett. :rolleyes: Ler..

"En sjåfør er den farligste delen av en bil."

"Man finner raskere parkeringsplass med en liten bil. Til gjengjeld leter man lenger etter den."

"Når en mann åpner bildøren for sin kone, har han enten ny bil eller ny kone."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er vel kun et fåtall som kan finne på å se positivt på korset ,jeg vil tro du mister den ganske kjapt hvis noen får lyst å knekke den av...

Skal vel godt la seg gjøre å bare knekke av 3mm stål plate, i tillegg til at det er en tjukk sveis der man pleier å knekke av stjerna.:respect

Merce stjena er vel i magnesium eller noe.

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke lovlig å ha slike kors, hakekors, osv... Noen som helst steder... Ikke på kroppen, jakken, bilen, eller noe...

Jernkorset (malteserkorset) er logoen til det tyske forsvaret (bundeswehr) , og er ikke forbudt å vise frem, på lik linje med la oss si RAF-logoen (you know, sirkler på fly)

http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Cross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vært dårlig med updates i det siste, men har jobba seint hele uka, og har fortsatt ikke fått penga fra forsen... Skal prøve til uka.

Men var på høggern og skaffa meg kanalskjørter for 150,- stykk! Det skulle være en grei prism'm i tillegg til at jeg fikk komplette " fender lister " tli 200,-

Poenget er ihvertfall at jeg har fått tak i komplett med plastikm'm

må bare sveise litt frust på kanalene før jeg kan sette det på.

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og vurderer mitt prosjekt som slutt, og heller kjøpe noe litt nyere med mindre rust!

Satte på 2 nye rustfrie dører på mandag. Ikke akkurat vakkert nei...Bilde022-1.jpg

Gikk igang i dag med å kutte ut rusta rundt jekkehullene på kanalene, men ser ut som jeg like gjerne kunne kjøpe nye.

Bilde023-1.jpg

Mulig bilen blir solgt tilbake til gamle eier, med mindre det kommer noen seriøse henvendelser.

Følgende er gjort med motoren: nye råder, stempler, veiv og rådelager, balansert og slipt veiv, stempelfjører, ventiler, ny kam og løftere, kjede alt av pakninger+++

Gått ca 10 000 etter overhalinga.

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider