Gå til innhold

Svessa: Mercedes 300e Prosjekt06

Ranger emnet

Svessa

Anbefalte innlegg

hei..se der ja...bilen ser mye bedre ut nå enn sist jeg så den på haugenstua da du kjøpte deler av meg...hmm...hvor lakkerte du felgene?har ett sett med brabus felger jeg må få lakkert... blir spennende å følge med på dette prosjektet...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kastel: Klart jeg har tatt ut bak lyktene:) Kappa vekk rusta med vinkelsliper der og og sandblåste... Det er mye jobb, men det er i hvertfall noe spor igjen som lyktene kan hvile på! Får se hva jeg gjør.

Kom gjerne med tips når det gjelder rusta. Har forøvrig funnet et rusthull over antenna på venstre side også.

Lurer på om jeg skal ta en bit fra den ødelagte døra og overlappe!?

Bilde045.jpg

Bilde046.jpg

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky: Felga er lakka i garasjen hjemme:)

Isi høggern på skui!! Jeg mangler kanal skjørtene da, så hvis du veit om noen billige et sted må du si ifra.

(Kjøpte komplett g60 kit til gamle golfen der for 150,- har gjort noen varp der, men dette overgår det meste:) )

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ny dupli color lack vi har fått på thorshov bilrek.

Helt sjuk god dekkevne på den, så kostern 99,-

Veit du om noen skjørter?

denne må testes..hihi..nei vet dessverre ikke om noen kanalskjørt nei..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, sveiser ikke på samme side av plata, bytter side så slår ikke plata seg :)

Bedre enn forhøyning og svartflekk, dette er jo ei STJERNEBIL!

wll... som du sier hvis man punkter plat først og ikke lar det bli for varmt så slår d seg ikke så mye iallefall :)

men du svessa... fete felger men nå må du se til å få slengt nå lakk på kjerra å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul den merca her da Svessa. Har nok sett deg i området ja :)

Få senket den litt mere i front så blir det bra.

Men kassen til subben din var jo veldig stor, hvor mange liter er den ? Lurer på omjeg har feil kasse til subben min skjønner du :)

Gamle golfen din går jo fortsatt i traktene ser jeg, men nå med Rs fanger som ikke akkurat er lakkert bra. Be han fjerne Rs fronten hvis du kjenner han. Så ikke bra ut :)

Men du får kose deg med rusten og han en fortsatt god dag :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider