Nikdev Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvordan måler jeg felgbredden? Jeg tror det er den røde streken som stemmer da er felgen er 6" (dekkbanen) men er jo en hel tomme ekstra om jeg måler med kanten, Hva skal jeg opplyse under ett salg 6" eller 7"? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hmm...godt spørsmål...men jeg tror det er en 7"! altså fra ytterkant! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Felgbredden måles fra ytterkant til ytterkant på felgen, så felgen din er 7" bred. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Tull! Felgbredde måles innvendig. Felgen din er 6" bred... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Tull! Felgbredde måles innvendig. Felgen din er 6" bred... Det var det jeg trodde Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Åssen felg er det, go cart eller noe? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Gokart du liksom! Felgbredden som oppgis hos alle produsenter er der dekkbanen ligger! Altså 6" på den felgen der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Gokart du liksom! Felgbredden som oppgis hos alle produsenter er der dekkbanen ligger! Altså 6" på den felgen der ;) Jeg mener den felgen som er avbildet da smarten :). den ser ikke ut til og ha så stor diameter nemlig. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Åssen felg er det, go cart eller noe? Hehe, neida er noen skikkelig old school japse felger; 3 delte sådan: Som jeg kanskje skal selge (hvis jeg ikke finner meg bil å ha de på...) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg