Gå til innhold

Nettopp kjøpt meg Passat Stv!

Ranger emnet

Jonomega

Anbefalte innlegg

Spørs jo hvilken boltsirkel det er på Opelen det?

Og Et på felgene bør ikke være så veldig langt unna heller.

Passaten har 5/112 ET 45 orgnalt, jeg har ET 35 og det passer også fint.

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvilken boltsirkel det er på Opelen det?

Og Et på felgene bør ikke være så veldig langt unna heller.

Passaten har 5/112 ET 45 orgnalt, jeg har ET 35 og det passer også fint.

Oki Da får jeg bare prøve å se :):thanks

Hvordan er girkula festet? Er den skrudd bare?

Lykkelig eier av 99mod passat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem kjøpte du den av da???

vi kjøpte vår tdi oppe der til terje øyangen. betalte 170.000 vi, gått som sivil piloti bil i tyskland,

den hadde gått 121000km. fin bil men dæven dem prøve og lur seg unna alt opp der. jeg small nøkklan i bordet til dem oig sa jeg ikke villa ha til bake bila før demhar funnet ut hvorfor bila brukt 2 liter olje på kort tid. nå kjøre jeg rundt med en registrator som måle div ting for og finn ut hva som er galt.

kjør bila de på naf test. det finnes mye sjulte feil på disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem kjøpte du den av da???

vi kjøpte vår tdi oppe der til terje øyangen. betalte 170.000 vi, gått som sivil piloti bil i tyskland,

den hadde gått 121000km. fin bil men dæven dem prøve og lur seg unna alt opp der. jeg small nøkklan i bordet til dem oig sa jeg ikke villa ha til bake bila før demhar funnet ut hvorfor bila brukt 2 liter olje på kort tid. nå kjøre jeg rundt med en registrator som måle div ting for og finn ut hva som er galt.

kjør bila de på naf test. det finnes mye sjulte feil på disse bilene.

Kjøpte den av en som het Wiggo

Skal ha den på naf test løpe av uka tenkte jeg,

Hoper di finner ut hva som er feil på bilen din og får fikset det,

Betalte du mye for naf testen? :)

Lykkelig eier av 99mod passat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den av en som het Wiggo

Skal ha den på naf test løpe av uka tenkte jeg,

Hoper di finner ut hva som er feil på bilen din og får fikset det,

Betalte du mye for naf testen? :)

ca 1400 da vi er medlem, garanti utløpst test heter den, nevn til dem på naf at du ønsker at roar ska teste den, kjenner passat meget godt, tro meg han finn vist det er noe, vask bila før du levere den slik at dem får bedømme lakken på bila di. roar er en som ikke like møller for og si det som sant er.

han fikk ordna mye han ved at han tok en telefon. husk vi betale neste 200000 for en bil som drekk mer olje en diesel da.

men vi har diesel forbruk nå på 0.3 på mila og det er vi meget fornøyd med. kvart tank fra oslo og opp til trondheim, det er ikke noe og si på. få hør hvordan det går på testen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sote rutene på bilen i helga, Noen som vet hvordan man plokker ut rutene på sidedørene? Er El-ruter,

Er det vanskelig?

:driving

Ta av alt av dørtrekk. Da ser du sannsynligvis noen hvite dekkpropper(mener de var hvite) fjern disse, kjør ruta opp til du ser feste skinna, slå ut splinten i midten av festet, dytt ut tappen som sitter igjen.

Fjern listen rundt vinduet.

Når vinduet skal på plass lønner det seg å ha kjøpt nye fester(de forsvinner lett i bunn av døra) Fest disse i vinduet og trykk det på plass...

Tror det var ca sånn vi gjorde det på min.

Før soting og senk:

PassatOK.jpg

Etter soting og senk:

PassatOKNYTT.jpg

Mvh

Kim

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider