kremt Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det var ikke mye senk eller? Men er jo kanskje den senken som er mest brukbar også da, skal jo tross alt kjøre rundt med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 HER er en link til hvordan du tar av dørtrekket etc. http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 745TiC skrev: Ta av alt av dørtrekk. Da ser du sannsynligvis noen hvite dekkpropper(mener de var hvite) fjern disse, kjør ruta opp til du ser feste skinna, slå ut splinten i midten av festet, dytt ut tappen som sitter igjen. Fjern listen rundt vinduet. Når vinduet skal på plass lønner det seg å ha kjøpt nye fester(de forsvinner lett i bunn av døra) Fest disse i vinduet og trykk det på plass... Tror det var ca sånn vi gjorde det på min. Før soting og senk: Etter soting og senk: Mvh Kim Oki :thanks Hva er % på sotfilmen din? Har kjøpt 24% je, Hoper ikke det blir for mørkt, Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Samme sotig som sitter på ambulanser og politi biler levet fra Ferno Norden. 3M film, husker ikke % en. er mørkt frem til og med bakdører og lyst på fremdører. Den linken til hvordan ta av dørtrekk var jo deomtering av hele døra der jo. Det trenger du IKKE gjøre.... PS det er 35mm senk. Lavere vil ikke jeg ha den når det er kona som bruker den til og fra ALT og overALT... Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kjerringene må da lære seg å kjøre skamsenket bil en gang de også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 kan du bilde av bilen fra siden??? slik at man ser forskjell på solfilm foran å bak. har planer om å legge middels mørk på hele biln, utenom front. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Passat stv 1.6 102hk er den tregeste bilen jeg har kjørt tror jeg. Gassen i bånd....ingenting skjer :( Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 avantgarde skrev: Passat stv 1.6 102hk er den tregeste bilen jeg har kjørt tror jeg. Gassen i bånd....ingenting skjer :( Hva er menigen med den der?? Har DU ikke mere vettu å si? Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg ser ikke vitsen med å kjøpe minste motor, for så å bruke masse penger på å gjøre den sportslig. Ikke meningen å slenge dritt, men jeg forstår ikke prioriteringen. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Her ser du litt av tonings-forskjellen på foran og bak: Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg