Gå til innhold

e30 320i vs audi 100 2.3, hvem vinner?

Ranger emnet

shibbyvolvo

hvem vinner av audi 100 kontra bmw 320i?  

41 stemmer

1. 1. hvem vinner av audi 100 kontra bmw 320i?

• audi 100 2,3 94 mod
      15
    • bmw 320i 88 mod
      27

Anbefalte innlegg

BMW`n vinner nok her trur jeg. Den er lettere og litt mere "sportslig" enn 100`n! En Audi 100 2,3 står oppført med 10,3 sekunder til 100 km/t og en toppfart på 202 km/t! Vet ikke hva BMW`n har i forhold men.. Nm er jeg usikker på. Denne bilen er ikke akkurat superrask men funker greit nok til vanlig! Lyden derimot, vinner audien lett på etter min mening!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble holdt ut 2. giret av en Citroën Berlingo 1,4 på hele 75hk...

Men som sagt, lyden taper du på :fingers:

Haha! Sry at jeg ler men :p Går 100`n virkelig så "dårlig"? Mener å huske at den vi hadde gikk akseptabelt je..hhe..men er noen år sia da..;)

Enig! Lyden er det nesten ingenting som slår! GROMT!

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Sry at jeg ler men :p Går 100`n virkelig så "dårlig"? Mener å huske at den vi hadde gikk akseptabelt je..hhe..men er noen år sia da..;)

Enig! Lyden er det nesten ingenting som slår! GROMT!

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke dro den helt ut + at jeg ikke er så rask å gire som han som kjørte Berlingoen, men ble likevel overasket over at jeg ikke dro noe fra før jeg la den i 3. Audien er ikke rask, men den er seig så det holder!

Audi 100 2,3E '91 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke dro den helt ut + at jeg ikke er så rask å gire som han som kjørte Berlingoen, men ble likevel overasket over at jeg ikke dro noe fra før jeg la den i 3. Audien er ikke rask, men den er seig så det holder!

Det er sant. Seig er den! Vet du hvor mye Nm 2,3 motoren har forresten?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider