Gå til innhold

Gul Saab 900 (vært i Bilsport) på R33 (?) mot Gjøvik!

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Spotta akkurat denne Saab'en på tur hjem ifra Gjøvik

43fceb4433ac4.jpg

Lite bilde, men eneste jeg fant i farten.

 

Hvis noen hadde hatt litt info om bilen hadde det vært fint. Skal vel være nok av HK etter det jeg mener å huske.

 

Og hvis noen også hadde visst hva bilen skulle forno mot Gjøvik, så hadde det vært flotters å få vite;)

 

MVH

 

Massern

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der er den der ja:)

 

bilen jeg å massern møtte i sta,.

så ganske grom ut gitt:)

Så ganske grom ut ja, og brumma ganske godt når vi møtte den;)

 

Sikker på det? Husk at det er gatebil på våler til helga a.. Den gikk noe stygg jævlig ifjord ihvertfall!

Tenkte at det kanskje kunne være i sammenheng med Gatebil jeg også, men er noe snodig å komme 5 dager i forveien også..

 

Så i OA at det hadde vært SAAB treff på Gjøvik i helga, den bilen var avbildet i avisen

Hmm, det har jeg ikke sett. Sjekke avisa etterpå. Er jo som jeg, 240tic og broren hans snakke om i stad, er jo en herover som driver profesjonelt å chipper Saab'er, så mulig det var noe i sammenheng med han kar'n, at han skulle prøve bilen el. Gikk ihvertfall alt for pent til å ha så mye power under panseret:op

 

700/800hk trur jeg!

Det jeg mener å huske også.

 

den som går i trheims området har ialfall piggtråd som dekaler/motivlakkering... og utifra lyden å døme hørtes det ikek ut som over 700hk...

Må huske på at det er ikke lyden som bestemmer hvor mange HK det er heller da, mange biler som låter som de har 500HK, men har egentlig 75HK..

 

MEN, ingen som med sikkerhet kan si antall HK og hvorfor bilen skulle dukke opp på vesle Toten? :)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dette kan du si med sikkerhet, altså ikke bare no du har hørt fra kompisen til en fetter som kjenner en som kjenner en? :op Hvorfor sitter det annen motor i bilen nå da?

 

Ja kan si det med sikkerhet at det er den svenske som var i bilsport. Hvorfor annen motor vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår