drunken Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har problemer med kondens i frontlykta på min bmw 318! Forrige eier har bytta til angeleyes, noe som er veldig pent på bmw! Men som sagt, når jeg vasker bilen eller den står ute i fuktig vær/regn så blir det kondens i lykta.. Hva gjør man for å få vekk kondensen og for å hindre at det kommer mer kondens inn i lyktene? På forhånd takk for svar! Bilde av lyktene med kondens: Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvis det skal bli kondens så må det komme fuktighet inn. Prøv å få lyktene dine tette for fukt og vann.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Vent til det ikke er fukt i dem og tett med en stripe silikon rundt hele ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hmm.. Må jo nesten få ut fuktigheten da. HVordan gjør jeg det uten å skru av lyktene? Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 1: Tar en stein, murstein e.l. 2: Rett i lykta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 1: Tar en stein, murstein e.l.2: Rett i lykta :D ha.. ha.. Noen seriøse folk som kan svare? Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 sette bilen med frontlyktene mot sola og vente til det tørker? Det har sikkert vært vann i det før og det har jo kommi seg ut på en måte ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hmm.. Må jo nesten få ut fuktigheten da. HVordan gjør jeg det uten å skru av lyktene? Fuktighet får du ut ved fordampning og i ditt tilfelle kan det kansje være like greit og skru ut lykta og ta den med inn i varmen. Ellers kan du jo sette bilen i en oppvarmet garasje. Uansett må du sikkert ut med lykta for å tette den. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bruk langlysa en del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Det holder å ta av gummi-koppen på baksiden av lyktene så det blir åpent inn bak på lykta. Temperaturen av nærlysene holder til å fordampe vannet på ganske kort tid. Spesiellt nå når det er forholdsvis varmt ute. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hårføner skal visstnok funke, men vet ikke hvor godt glasset har av det.. Har igrunn samma problem som deg, og det jeg har fått av tips er silikon rundt alle lister, samt å sjekke at gummikoppen på baksiden sitter godt fast. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 sånne små kuler som man finner i en hvit pose i nye sko eks.. de fjerner jo fukt, hell ett par av de neddi, da blir det vell gydd? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Takk for svar folkens! Skal ta av koppen i morra og la langlysa stå på en stund, så får vi se om kondensen blir borte. Blir den borte skal jeg tette med silikon osv. Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 sånne små kuler som man finner i en hvit pose i nye sko eks.. de fjerner jo fukt, hell ett par av de neddi, da blir det vell gydd? Er det det som heter silikon kuler? det knudrete greiene som er inni de posene...... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er det det som heter silikon kuler? det knudrete greiene som er inni de posene...... var det jeg tenkte på :P kjøre med slike neddi ei stund for og få vekk kondensen, er jo bare og helle de ut etter at de har gjort jobben sin da :P Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg