Gå til innhold

Svindel på bilforumet.net - Ikke kjøp noe fra denne mannen!

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

jeg vil også legge til det at det er ikke bare posten som er treige når mannen sluttet å svare på sms, pm og tlf med en gang pengene var på konto. Men jeg og selgeren har "avtalt" at hvis ikke jeg har motatt noe til torsdag så skal jeg anmelde han.

Får jeg pakka trekker jeg alt om svindel tilbake, utenom at han er en treig og ansvarsløs selger.

--GrannyRacer #1----

81 Golf diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg leverer det meste selv ved kontant betaling, det vel vel Pokerfjes alt om :)

Sender jeg noe i posten gjør jeg det mot forhåndsbetaling eller oppkrav.

Ved forhåndsbetaling betaler jeg gjerne frakten og opplyser om sendingsnr til kjøper så fort jeg kan.

Men her ser det ut til at cOOp er virkelig ute å kjøre?

Så full skjerpings!

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om karen har vært i en ulykke eller noe?

Litt kjipt å være dere om mora hans plutselig lukker opp døra når dere står der med balltrærne og forteller at han døde i en trafikk ulykke o.l.

Gi gutten litt tid, 2 ukers postgang er faktisk ikke så _veldig_ uvanlig. Men er enig at det er litt rart at det gjelder alle dere tre.. Med mindre noe skjedde, og han ikke rakk å sende.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært i ei ulykke men klarer å logge på bilforumet så godt som hver kveld i hele mai? Senest var han pålogget igår, klokken 15:22. Da kunne han sendt en PM til oss og sagt at "jeg har vært i en ulykke eller noe, men mamma går på posten for meg i morgen, da får dere sporingsnr på pakkene."

Men så har jeg sluttet å tro på julenissen da...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke trekke for raske beslutninger enda.

Jeg var på posten og sendte 5 pakker for nesten 2 måneder siden... 3 av pakkene kom fram fint, mens 2 av de (En girkasse, og en forgasser) ble "rotet bort" på postkontoret. Etter mye mas osv. ble de endelig sendt forrige uke.

Dette var bl.a. en pakke en annen fyr hadde forhåndsbetalt meg for, og det er ikke så morro å kanskje bli hengt ut som svindler om det er posten sin feil.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bl.a. en pakke en annen fyr hadde forhåndsbetalt meg for, og det er ikke så morro å kanskje bli hengt ut som svindler om det er posten sin feil.

Men kan skjønne trådstarter er frustrert når han ikke får tak i personen heller..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om man forhåndsbetaler eller mottar pakken i oppkrav. Vil noen svindle deg så kan de like gjerne sende grus fra innkjørselen i ei pappeske, forskjellen er at du svir av nesten 100,- ekstra til Posten.

Skjønner ikke hvordan dere kan bli "lurt" på postoppkrav jeg. De gangene jeg har kjøpt noe på postoppkrav åpner jeg pakken på disken og hvis alt er greit betaler jeg for pakken og drar hjem. Men nå har jeg alderi blitt lurt heller da. Heldigvis.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere kan bli "lurt" på postoppkrav jeg. De gangene jeg har kjøpt noe på postoppkrav åpner jeg pakken på disken og hvis alt er greit betaler jeg for pakken og drar hjem. Men nå har jeg alderi blitt lurt heller da. Heldigvis.

de har ikke lov til å gi dg pakken før du har betalt den, regel. Så å havne i den møkka kan skje fort

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider