donkey kong Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har akkurat vært å kikka på en S14. Aldri sett under panseret på denne bilen før, men når jeg kikker ned i motorrommet ser jeg INGEN intercooler foran radiatoren..? Det var bare en stor åpen plass der.. hvis den ikke er så liten og bortgjemt nedi der da? Mulig jeg er blind men.. Noen som kan svare meg på dette? Er den vanskelig å se? hehe.. vet dette virker som et dumt spørsmål men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 intercooler står på høyre side vsiden av radiatoren orginalt. er veldi populert og bytte til støre på de bilan å da ser du dem i front av radiatoren. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg