Gå til innhold

Har noen problemer med Golfen

Ranger emnet

oddgeir

Anbefalte innlegg

Golfen min fusker og er vanskelig å få start på når den er kald.Har vært sånn en stund nå,men har ikke funnet ut hva det skyldes..Noen som har noen forslag på typiske årsaker til dette på Golf 2?På forhånd takk.

Er det bare med engang den starter den fusker. slik at motoren begynner plutselig å gå på autochoke etter noen minutter? Kan i såfall være vokstermostaten som styrer automat choken.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fukser til å begynne med ja,blir bedre etterhvert.

Da kan det være vokstermostaten. sliter med dette selv når bilen er kald. Er liksom som om bilen dør ut så lenge jeg ikke gir gass. er slik som regel i 5min, og etter 5min med kjøring så kommer plutselig choken på og bilen er normal resten av tiden.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare med engang den starter den fusker. slik at motoren begynner plutselig å gå på autochoke etter noen minutter? Kan i såfall være vokstermostaten som styrer automat choken.

Ser ut til han har såpass ny Golf at han har innsprøytning, og da er det ikke vokstermostat. Hadde vel vært enklere om han skrev hvilken årsmodell og motor kanskje ;)

Vanlige feil er jo lambda og vanntempsensor

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke innsprøytning nei..

Er det ikke 1991 modell slik det står i profilen din da?

Da har du Mono-jet som ser ut som er forgasser. Ikke levert Golf med gasser etter 88/89

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider