larse_jacobsen Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har 215 mm brede dekk på 16" felger (40 mm i profil), og de sporer veeeldig. Har ikke senka den, men lurer på om det kun er dekkene som er for brede. Noen snakker om spissingen framma, andre om dekkmønsteret. Noen som har en fasit svar på dette? Vil en golf 3 spore med 205 brede dekk, eller må jeg ned til 195? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Det kan være alt det der faktisk. Med rett dekkmerke kan skal det ikke være noe problem å kjøre med 215 dekk. Det sikreste er jo å gå ned til 205, men hvis forstillingen din ikke er bra, så er det jo bortkastede penger å bytte dekk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg synset bilen min spora veldig rett etter jeg kjøpte den, men etter jeg skifta dekk, merka jeg ingen ting lenger, så det kan vere dekka:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg