chriii Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Fikset noen lakk skader på bilen, eneste siden ble "knall" , den andre ble ikke bra.. pga jeg hadde for lite lakk igjen. :( Så mitt spm er da, hvor lang tid må det gå fra jeg har lakert, til jeg kan pusse ned og lakere på nytt? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Spørs litt hva slags lakk du har brukt, men dagen etterpå pleier å gå bra på vanlig 2K. Hvertfall når det gjelder matting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriii Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Spørs litt hva slags lakk du har brukt, men dagen etterpå pleier å gå bra på vanlig 2K. Hvertfall når det gjelder matting. vet ikke hlet hva "2k" er engang men :) Var en vanlig sprayboks, kjøpte via en forhandler som blander lakk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Vente til lakken er helt tørr, vanligvis 3-12 timer avhengig av temperatur. Så en lett matting med litt våtsliping 800. Bare en lett puss over det området som skal lakkeres. Vask med silikonfjerner og lakk i vei ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg