Gå til innhold

Vann i sikringsboksen!

Ranger emnet

Joachim

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Vann i sikringsboksen!

Fikk byttet batteri, og skal endelig ut å teste golfen litt.

Når jeg starta gikk vindusviskerne bananas, så det endte med at jeg tok dro ut den "sikringa", eller hva det er. Viskerne ville altså ikke stoppe, så hva kan være feil der?

I det jeg åpner for å ta ut "sikringen", merker jeg ingenting, men når jeg legger en finger på skumgummien for å dra den ut, kjenner jeg at det er vått der..

Hvordan kan det bli vått der?

Det første jeg tenkte ar en drenering som hadde flippa, men vet ikke..

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!

Vann i sikringsboksen!

Fikk byttet batteri, og skal endelig ut å teste golfen litt.

Når jeg starta gikk vindusviskerne bananas, så det endte med at jeg tok dro ut den "sikringa", eller hva det er. Viskerne ville altså ikke stoppe, så hva kan være feil der?

I det jeg åpner for å ta ut "sikringen", merker jeg ingenting, men når jeg legger en finger på skumgummien for å dra den ut, kjenner jeg at det er vått der..

Hvordan kan det bli vått der?

Det første jeg tenkte ar en drenering som hadde flippa, men vet ikke..

Noen ideer?

Sucker... :D

Neida, dritkjipt. Min sikringsboks var jo kaputski, bunnen ble holdt fast med hyssing.. Genialt.

Er det vann? Legg hele boksen inne, bruk hårføner, tørk alt skikkelig, og sjekk ledningene i bilen, om noen er våte. Det kan dessverre ha kortsluttet allerede. Ganske sikker på at det ikke er noe farlig, for deg. Mener å huske at el. i vann (f.eks. hårføner i badekar), er farlig, men vann på strøm bare vil gi kortslutning.

Men som sagt, tørk alt skikkelig, og prøv å starte.

Som sagt, kjipt. Lykke til :)

Forresten, ledningsnett kan da ikke koste så mye på høgger?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du missforstår. Alt (nesten) fungerer utmerket! Er bare det at skumgummien var våt.

Har forresten testet den en tur nå, og foruten ventiltikkinga går den som gull..

Og servo, det skal jeg ha, GARANTERT! :D

Er det noe problem da? ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vann leder ikke strøm.. :P

Joa, litt. Ikke i helt ren form, men så er det her ikke snakk om om vann leder strøm, men om strøm leder vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

destilert vann leder ikke strøm!!

er jo rart om vannet som kommer inn igjennom pakningen er destilert vann!!

so lenge det er regnvann(og lignende) leder det strøm!! pga salt!

Det er vel regnvann vi snakker om. Salt og annen dritt (som i badekar, hårføner i badekar, dritten din leder mye mer strøm enn vannet :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider