Gå til innhold

Til minne om Lars Emil Wolla som døde i en bilulykke 20.05.06

Ranger emnet

Mb_racing

Anbefalte innlegg

Får ikke åpnet filmen (?) men , utrolig trist når slike ting skjer.

har selv mistet venner i trafikken , og ei venninne av meg sitter med varige men , og kraftige hodeskader for resten av livet etter et møte med et tog.

ikke at det har noe med bil-ulykke å gjøre, men, død , og livsvarige skader, er grusomt.... det er så lite som skal til...

som med ho venninna mi, jeg vet ikke med 100% sikkerhet hva som har skjedd, men ryktene sier : ho var på fest og hadde det greit, så ble det noe krangling og missforståelser , så ho ble "kasta ut", og begynte å spasere langs jernbanen, så kom toget...... det er så lite som skal til som kan forandre livet så veldig.... var selv å besøkte denne jenta på sykehuset i stavanger dagen etter ulykka.. utrolig tungt.. da var di fremdeles usikkre på om ho ville overleve

og en kompis jeg mistet, haiket, og fikk sitte på med noen han kjennte, det endte opp med at få minutter senere fikk di vannplaning forbi en bil , og gikk i fronten på en pickup... dette er noen år siden nå (4 tror jeg). jeg kjenner også personen som kjørte bilen, personen sliter fremdeles med psykiske problemer etter dette..

Det er så lite som skal til.. di fleste tenker som regel ikke over konsikvensene med ting man gjør, og tenker "det skjer ikke meg" og sånne ting.. det er farlig .. det som er problemet er at "det kan skje alle" .. ikke nødvendigvis for at man gjør noe galt selv..

har selv vært nære på.. f.eks når jeg kjørte 125cc for noen år tilbake holdt jeg og ei venninne på å bli kjørt ned av et vogntog som kjørte forbi 5 biler! heldigvis fikk jeg stoppet og "hivt oss av veien" før vogntoget passerte oss..

var utrolig vanskelig å sette seg på sykkelen etter hendelsen , og kjøre videre... det er så lite som skal til... man tenker ikke over det som regel...

sånne tråder som dette er utrolig triste.

Men denne tråden kan også redde mange faktisk. , for det kan få folk til å begynne å tenke seg om to ganger ekstra , på hva som faktisk kan skje..

det er sikkert ikke lett for mange, å tenke litt ekstra , når adrenalinet begynner å pumpe igjennom blod-årene... men man burde gjøre det , både for sin egen del , og venner som eventuelt måtte sitte i bilen, og andre med traffikanter , eller eventuel den ungen, som tilfeldig vis skulle finne på å løpe ut i veien , etter fotballen sin som ligger på andre siden...

Skriver ikke dette for å skremme noen , men det er ofte lurt å tenke litt igjennom konsikvenser... det gjelder for min egen del også... ikke alltid man tenker igjennom alle muligheter for utfall av ting...

Sorry for lang og OT innlegg...

men kondolere til folk som sitter igjenn etter slike hendelser..

Og til alle dere andre bil-intereserte - kjør forsiktig , og tenk igjennom ting.

har ikke lyst til å lese flere tråder her inne om folk som ikke lengre er iblandt oss..

Kondolere igjen , og hvil i fred Lars Emil.

Vennlig hilsen Tommy

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RIP. Skjer altfor ofte slike ting:shake Slike ting får iallefall meg til å tenke meg om før jeg er altfor tung på høyrefoten, håper det gjelder andre også.

Er så ufattelig meningsløst og unødvendig at slike ting skal skje...

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...