opel freak Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Finner Eaton kompressorer i haug og dong på ebay men mange er såkalt "opppussingsobjekt" til meget billige priser så derfor spør jeg. Overhaling av kompressor, noen som har prøvd det før og vil dele erfaring med meg og resten av forumet? Tenker spesielt på Eaton kompressorer. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 er det ikke disse som har problemer med kulelageret på akslingen som drives av reima a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Søkte på kompressor i forumet og hva fant jeg, en tråd jeg hadde startet for lenge siden med en kommentar jeg ikke hadde lagt merke til. er det ikke disse som har problemer med kulelageret på akslingen som drives av reima a? Tja, det er jo sannsynelig siden det er der det blir mest belastning vil jeg tro. Da kan det vel ikke være verre enn og skru kompressoren fra hverandre og skifte kulelager men, det må væl være noe form for tetting også vil jeg tro mellom selve huset og endegavlene også kansje er det tettning mellom trykk siden og der akslingen stikker ut? tviler på at et kulelager med gummitetting greier og holde å trykk akkurat så noe må det jo være. Ingen som har demontert en kompressor her inne som kan belyse meg litt? vil gjerne lære litt mer om det men det er ikke så mange steder og se så hvist dere har noen gode linker ville det vært fint. Vet selfølgelig hvordan den fungerer og hva den gjør så det slipper dere og forklare :): Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg