Gå til innhold

Haster.. fester til 90 fanger fremme..

Ranger emnet

trebor87

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg en ny 90 fanger, men har problem med att festene er før høge slik at de ikke går inn i karoseriet

fanger.jpg

Her er festene sammenlignet med festene på rs fangern..

fanger2.jpg

Det jeg lurer på om det er holdbart å bare kappe de til med vinkelsliper.. skulle hatt bilen i morgen tidlig =(

Går heller ikke ant å ta fastene til rs'n, for skruene sitter anneledes.. prøvde å ta av hele skinnen på rs'n men der går skuene bare rundt.. har på en måte solgt denne og så jeg vil ikke ødelegge den..

Noen som har noen kloke ord til meg?

fangeren er kjøpt på http://www.Autoshineshop.no

Noen som har hatt problem med fanger derifra?

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var merkelig!

Send de mail å spør hvordan de har planer om at den skal sitte.

Som Reset sier, så er nok det enkleste å bare kappe den..

Iogmed at orginale ikke har så stor flate, så kan den jo ikke bli svekket når du kapper den NED til orginal størrelse, fra custom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell mange på hjelset som har en kappe skive du kan låne? :P

joda, er sikkert det... blir langt på natt før jeg er ferdig da.. må sette på div andre tin som jeg har plukket av også.. så jeg gir opp for i dag.. så må bare skolen gota at jeg blir litt sen i morgen...

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke nødvendig vis å kappe de, hadde samma problemet selv... brukte hammer'n og banket de litt ne der de tok borti. var jo ikke snakk om mye.

du kan jo og ta festene fra rs fangeren...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke nødvendig vis å kappe de, hadde samma problemet selv... brukte hammer'n og banket de litt ne der de tok borti. var jo ikke snakk om mye.

du kan jo og ta festene fra rs fangeren...

har hamret litt på de. men bli ikke nåkk.. men men.. skal ut å kappe de nå tenkte jeg.. festene fra rs'n passer ikke..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider