Gå til innhold

Bilen som innehar verdensrekorden har brent opp :(

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Batteriene er MYE bedre enn hva jeg trodde, dro 145,5 dB gang på gang uten å lade i flere dager. Først den dagen jeg stod å spillte flere minutter i strekk med musikk for å gi folk en liten demo av "trøkk" så gikk jeg hele 0,1dB ned til 145,4dB hehe...

Så kan godt skjønne at det lukta litt svidd i kjerra til Scott Owens da det ble en liten kortslutning der :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;)

Var noen som lurte på åssen batteri jeg brukte i går, så jeg måtte jo bare vise det frem, første kommentaren kom før jeg hadde fått panseret helt opp.

"Å inni helvete!"

Sjøl synes jeg ikke det er så stort, men det er vel en vanesak :D

Åssen type batterier har du?

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Kinetik HC2400, disse får du kjøpt hos http://www.morel.no for ca 4000,-

Folk flest klarer seg sikkert med ett mindre batteri fra Kinetik da, bare sånn at du er klar over det, hehe.

Det batteriet jeg kjøpte er også bedre enn Stinger sitt SP2150 som i utgangspunktet er ganske likt størrelsesmessig, men også koster mer.

Jeg ville prøve Kinetik av den enkle grunn at flere av de som spiller virkelig høyt i dB-drag også bruker det (Scott Owens, 180,5dB som du ser bruker Kinetik, bildet)

Og jeg er kjempefornøyd med det :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider