Gå til innhold

BRA Frontsett til min Golf IV

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

Ja da har tiden kommet for at jeg skal handle inn nytt frontsett... Vil HELST ha Alpine men vet ikke heelt..

Noen som vet hva slags frontsett jeg burde velge til golfen min??

Håper på link og ca pris på det settet..

Max kr 2000.

ett bilde av hvordan det ser ut i bagasjen!

P1010020.jpg

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei kan orde alpine type r frontsett til deg så har du samme merke som basser!!

ja da hadde jeg blitt happy! VIL HELST HA ALPINE! send meg en Pm på priser osv da!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så MYE på markedet som spiller bedre enn alpine type-x syns jeg....har du hørt de morel?
Hehe.. Det må du da regne med at han har, ettersom at han kan uttale seg om det.:well Hvis det er andre alternativer trådstarteren ønsker, så vil jeg si at vi skaffer det meste, men også alpine.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det begrenser seg litt siden du MÅ ha Alpine...

Mye annet på markedet som hadde gjort jobben MYE bedre...

Mvh

Pål

Åja?

Så vidt jeg vet har Alpine ett av verdens beste høyttalersett...

Og vanlig Type-X som er i en mer folkelig prisklasse spiller meget bra ;)

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at vi har forskjellig oppfattning av lyd, gutter!

Litt synd at det hele tiden er jeg som tar "feil".

Nå skal ikke jeg ødelegge tråden her men jeg foreslår heller at trådstarter lytter til forskjellige oppsett og selv får avgjøre hva som passer hans ører og krav.

Våler, kommende helg, er en god plass å begynne.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg ødelegge tråden her men jeg foreslår heller at trådstarter lytter til forskjellige oppsett og selv får avgjøre hva som passer hans ører og krav.

Våler, kommende helg, er en god plass å begynne.

Vet at dette er totalt off-topic, men hva skjer på Våler kommende helg ? Noe bilstereo greier der en bør få med seg ?

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei mye forskjellige meninger her.. Jeg kan sikkert velge noe annet enn alpine oxo.. Om noen kommer med noen linker og litt sånt så kansje det blir litt lettere... Morel hva annet er det som kan gjøre susen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei mye forskjellige meninger her.. Jeg kan sikkert velge noe annet enn alpine oxo.. Om noen kommer med noen linker og litt sånt så kansje det blir litt lettere... Morel hva annet er det som kan gjøre susen da??

Kom en tur nedom i Haslevangen 47, så finner vi sikkert noe du blir fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel å regne for innhabil og kan vel således ikke uttale meg uten at jeg risikerer at moderatorene banner meg, men oppsøk bilene på Våler og andre biltreff så får du lyttet til mye forskjelligt utstyr. EMMA arrangerer jo en del treff rundtom i landet sammen med magasinet Max Power. DER bør du iallefall møte opp!

Personlig så hadde det vært optimalt for min del med elektrostater med tilhørende Italiensk elektronikk men dette krever "litt" for stor plass, men herreminnsann for en lyd!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider