xtreme-corrado Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 har en corrado g60 med steinsprut skader på panseret som jeg tenkte å lakkere. har ikke peiling på hvilken fargekode lakken har. har hørt at lakk-koden er å finne en plass i motorrommet, men har ikke greid å lokalisere denne enda. noen som har formening om hvor denne er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by xtreme-corrado har en corrado g60 med steinsprut skader på panseret som jeg tenkte å lakkere. har ikke peiling på hvilken fargekode lakken har. har hørt at lakk-koden er å finne en plass i motorrommet, men har ikke greid å lokalisere denne enda. noen som har formening om hvor denne er? På VW har du en lapp på i bagsjerommet. Den er hvit og sittet på samme karrosseri del som baklampene ganske langt ned i bagasjerommet. Mulig du må løft på tepper osv for å se den. Der står også motor, gear, interiør og tilbehørskoder for de tingen bilen din er levert med. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by xtreme-corrado har en corrado g60 med steinsprut skader på panseret som jeg tenkte å lakkere. har ikke peiling på hvilken fargekode lakken har. har hørt at lakk-koden er å finne en plass i motorrommet, men har ikke greid å lokalisere denne enda. noen som har formening om hvor denne er? Fargekoden skal stå helt fremme i Servicehefte til bilen også, gjør i hvertfall det på min Passat. Hvis ikke skal den stå som Polo Classic sier i bagasjerommet.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Eller så har VW verkstedet den hvis de går inn på bilen din. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 står som oftes i motorommet... er ikke lange koden... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by [kj] står som oftes i motorommet... er ikke lange koden... Ikke på VW! Ja, det er bar er 4 tall og bokstaver! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 takker og bukker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg