Gå til innhold

Tenk å vinne 10 mill, og bare kjøpe denne på impuls!

Ranger emnet

Freemason

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hva er morroa med en bil av den typen uten skilter .. desuten ble den billigeste Mclaren F1 solgt de siste årene solgt for over 2 mill USD..

hadde jeg vunnet 10mill hadde jeg kjøpt en 1967 Toyota 2000GT..

(går mellom 1,5 og 2 mill nå om dagen)

også hadde jeg dratt på ferie tur til tanzania.. (ryktes at den andre 2000GT Cab er sist sett der nede.. )

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville neppe kjøpt noe overtrimmet japse bil eller overtrimmet bil i det heletatt, men derrimot en eksklusiv sportsbil som er produsert i begrenset antall som mest sansynelig vil stige i verdi og bli et samle objekt og ikke minst så skiller den seg ut og det er ikke så mange som har lik.

foreksempel mclaren f1,ferarri enzo osv

Den som arbeider masse gjør masse feil , den som arbeider lite gjør lite feil , den som bare sløver gjør ingen feil , den som ikke gjør feil blir forfremmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 1,2mill så har man den på skilter her :)

Hvis man får det til da hehe

Man får desverre ikke denne med hvite skilter gitt (lovlig riktig nok)

Kom nye regler i april angående USA import.

Kort sagt: skal man importere fra USA, må bilen være 100% orginal.

Det er noe som sier meg at denne ikke er det ;)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpt meg stoooor garasje, og heller brukt pengene på å restaurere mange eldre biler fra 1960 til 1990. Med godt drivverk, selvfølgelig. Bruke 1 million på Einser Golf? Ikke umulig.. Nissan Silvia S13? Gjerne to.. Skyline GT-R fra 1970? No problem, Sir.. :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider