tikka Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 har kjøpt et par firkanta kicker S12L5, som jeg skal ha i min golf 3. da står det at man skal bygge en portet kasse på ca 13" (nesten firkata). men er det bare en firkantet kasse med et bassrefleks rør i slik som denne hvor er det best at bassrefleks røret står. kassen er så liten at subben kommer akuratt nedi. har 4 valg. på en av sidene, på toppen, bak på ryggen av kassen eller finnes det en annen løsning som gir meg bedre bass/lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bruk original volumet som ligger ved i beskrivelsen. til l7 skal sen være ca 48 liter+ "streetbass" porten på siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hvor på sørlandet holder du til forresten? kan sikkert se på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg