gsi-power Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Finnes det noen supra`er her daaaa!?!? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det er mange Supra eiere som ikke er aktive på noen av de store bil/Toyota forumene. Mange MKII og MKIII er fortsatt eid av godt voksene eiere som ikke er aktive på nettet. Jeg har selv 2 MKII Celica Supraer. 1 som skal komme på veien i løpet av sommeren. Og en delebil, som har en mer usikker fremtid. Vurderer og stappe en 2,5 TT, fra Toyota Soarer, i en Celica Supra også da:cool: Det hadde nok flytta på seg ja. :driving Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Wee! Dumt de ikke tar turen innom her da:( Men men...:thanks Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg mener at jeg har en slik en liten supra liggende nede i kjellern. Fra barndommen Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Har en kompis som har en flott 95 mod. Supra, singelturbokonv. 6 trinns man. Ca. 600 hk. Han er på forumet her av og til, men ikke så alt for ofte, da http://www.ts-ogn.no er plassen for Toyotaeierne! :) Bilen hans: Det som er fint med denne, er at den er norskregga, har rattet på rett side, og er regga med effektøkning i vognkortet! :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er det slik at det er veldig vanskelig å finne en supra med rattet på "riktig" side egentlig? Er det ikke solgt en god del av dem i europa og usa da? Bare lurer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jo, men prøv å regge den i Norge da, å se hva det blir i avgifter.. De fleste i Norge er rattet på høyre side, og de er ikke registrert heller.. Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg har selv 2 MKII Celica Supraer. 1 som skal komme på veien i løpet av sommeren. Og en delebil, som har en mer usikker fremtid. celica supra? høh? trodde enten det var celica eller supra jeg? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 det var en slags blandings modell, av gamle firkanta typene, f0r Supra var ute som egen modell tror jeg, saa nesten ut som de f0rste Celica'ene, t0ffe biler faktisk. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Er det slik at det er veldig vanskelig å finne en supra med rattet på "riktig" side egentlig? Er det ikke solgt en god del av dem i europa og usa da? Bare lurer... Ikke vanskeligere...men de med rattet på gal side er endel billigere... MEN...det begynner å bli vanskelig å finne LHD-Supra som ikke er enten ihjælkjørt eller ihjæltrimma...dessverre... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jo, men prøv å regge den i Norge da, å se hva det blir i avgifter.. Er nesten samma avgiften da :) Men...innkjøpssummen er lavere på RHD-Supra...så de blir endel billigere totalt ja... De fleste i Norge er rattet på høyre side, og de er ikke registrert heller.. True :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 det var en slags blandings modell, av gamle firkanta typene, f0r Supra var ute som egen modell tror jeg, saa nesten ut som de f0rste Celica'ene, t0ffe biler faktisk. en kamerat hadde en slik en. rekke sekser uten turbo. med diff sperre/brems (correct me if Im wrong.) den gikk bra og sladdet enda bedre:driving Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 celica supra? høh? trodde enten det var celica eller supra jeg? Før mkIII Supra kom i 1986...så het den Celica Supra ja...og var å betrakte som en værsting-utgave av datidens Celica :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Er nesten samma avgiften da :) Men...innkjøpssummen er lavere på RHD-Supra...så de blir endel billigere totalt ja... Hehe :D Var egentlig DET jeg skulle fram til, takk @lpher for korreksjonen! cheers Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hvorfor er det forskjellige avgifter på høyre og venstre rattede egentlig? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg