Petruski Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Heisann. Har en kompis som nettop har kjøpt seg en 200sx. Han er plaget med at fra (varierer) 3500 til ca 5000 omdreininger så virker det som om den får tenningsbank eller kutt. Men fra 5000 og opp drar den fint igjen. Den er bare slik når han gir full gass, å ikke hvis han tar gassen rolig inn. Kan det ha noe sammenheng med at den får turbotrykk? Kan nesten virke sånn. Noen som har peiling på hva det kan være eller har vært borti noe slikt?? Hilsen Øyvind. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats lien Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei! Har hatt ein nissan 200sx s13 som akkurat det samme skjedde med. Den får nok får mye luft så du kan prøve og justere luftmengden motoren skal ha. Men det kostet meg 3000-4000 tusen og få det gjort. Han kompisen din er vel ikkje interesert i noen nye felger til bilen då? Har noen 18" tsw pace felger tilsalgs med dekk som eg gått 1 sesong. 225/35. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jo jeg kan høre med han. De passer på S14 å ja? Han har jo åpent filter på den. Kan det være det? Er ikke chipet heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Kompisen min fant ut hva det var. Var ikke værre enn at det var litt drit på lmm'en. Bare å rengjøre trådene på den, så var alt i orden. Det er nok det åpne luftfilteret som gjør det. Så da var det løst :) Hilsen Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drifter-X Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 det var bra da..Kan å være pluggene når det kutter slik når trykket bygger seg opp.. Siter 95 200 Sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg