Gå til innhold

Ombygging: vr6

Ranger emnet


super_truls

Anbefalte innlegg

takker:D ja jeg er klar over det med motorfestene på 1,3 men de må jo byttes uansett hvilken motor jeg skal bytte til;) Kan også nevnes at jeg får denne bilen det er snakk om;) og med sommerjobb så blir det sikkert kjøp av en golf 2-3 eller passat, vr6 delebil eller noe slikt;)

Men bytte dashbord og bensintank? hvorfor?

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst lettere..

 

Tenker vi på A3 1.8T med chip eller G60 Turbo.. ?? :D

 

Tenkte på 1,8T 180 hk uten chip, ev med QPE sprut (ferdig mappet datasprut) med 200 hk.

 

G60 med eller uten turbo er og lett å få til å gå bedre

 

Lekkert 1,8T motorrom

 

0041.JPG

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledninger under deksel, går ned og under, væskebeholdere under gulvet i bagasjerom, antageligvis. Noe av det samme jeg skal ha *hint* ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å ha alle ledningene under dekselet da, Eirik, da de skal gå inn i bilen. ;)

 

Veldig mange ledninger kan ofte fjernes. Dette i seg selv gjør fort motorrommet mye mer ryddig. Ledningene som skal inn i kupéen trekkes gjennom rammevangene.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få en toergolf godkjent med vr6 så må du kjenne di rette folkene tror jeg, mange som ikke har fått godkjent dette, og må reise til tyskland...... vet om en som fikk godkjent en jetta med vr6 på lillehammer, men det er mange år siden :) .... ville ha hørt meg litt rundt med biltilsynet før jeg startet med et sånt prosjekt, så du ikke plutselig har en ferdig bil, men får den ikke godkjent..... ellers så stå på.... toer med vr6 er tøft :popcorn

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår