KaldBlod Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det går en del godkjente toergolfer med VR6 rundt i landet. Det skal gå om man gjør ting "riktig". Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hva er "riktig"? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hva er "riktig"? en som gikk "her" i kristiansund måtte vist fylle 80-90 kg bly i baki for og få den godkjent... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 thats it? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det går en del godkjente toergolfer med VR6 rundt i landet. Det skal gå om man gjør ting "riktig". er dem gokjente i norge da, eller godkjente da dem kom til norge.... stor forskjell der Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Både og vil jeg tro. Hørt om mange som har fått godkjent VR6. Men dette forutsetter at du har gjort alt riktig, har alt av papirer osv. Også er det vel litt variasjon med de forskjellige Biltilsynene med hva som blir godkjent og ikke. Hørt om en som fikk godkjent grunnet at han kjente noen på BT. Hvorvidt dette er sant vet jeg ikke. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 glemmte å nevne bremse-kraft forsterker må være større :P ikke det at det er en stor utgift :P minimum 9" til bygging til 16v, vet ikke hvor stor den må være på vr6... men du har mye jobb forran deg! hvorfor ikke bare kjøpe en gammal golf 3 vr6 og pusse den opp? mye billigere og finere bil :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 billigere blir det!! men personlyg synes ikke jeg har 3`er golfen er noe fin!! derfor vil jeg bygge om til mk2 vr6:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 "ADM VR6 SJEF" her på forumet har vel fått godkjent noen, om jeg ikke husker feil... Med "riktig" mener jeg at man gjør jobben skikkelig, ikke bare jallamekk. Å ha dialog med biltilsynet både på forhånd og gjennom ombyggingen vil ofte kunne hjelpe. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 WOW! her var det komt mye svar siden sist;) ja, skal gøre alt skikkelig og har forøvrig hatt en god dialog med BT... så dette går sikkert bra;) må bare får bilen og litt mere penger før det braker løs:P Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg