ThomasR Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hvor kjøpte du stolene dine? og pris på de? http://www.mobilsentrum.no/ pris: 2000,- :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 da er du ikke den eneste som ikke viste det, jeg gikk på samme smellen :( :doh kjip den ja skal ikke være enkelt og gjøre noe med bilen sin idag.må godkjenne alt som er.tror jeg flytter til sverige for der bråker de ikke om sånt.må få se noen flere bilder av bilen din da liker den godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 er ikke mye å se på nå, med orginale dekk med bmw kapsler å bare soting på siderutene bak :( det blir bedre når våren kommer, da har jeg kanskje fått på litt styling i tillegg ;) men, skal prøve å få tatt noen bilder snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ang. de stolene. Du brukte altså de skinnene som var med, også de vinklene har du laga selv eller? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 de skinnen var med, oxo kjøpte jeg noen sånne vinkler, oxo hadde jeg de lange greiene hjemme. men får nok kjøpt det oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Da mangler jeg bare å fikse en liten oljelekkasje (tror det er bare en pakning som har gått) for å få bilen eu-godkjent. Har også fått tak i noe "snacksens" som jeg får i helga:D Hva det er får dere vite etter helga;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 fått no snacksens?:D Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 fått no snacksens?:D jepp....det ligger noe snacksens i postkassa hans :jackinbox: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ja, det gjorde det:D Denne skal på iløpet av uka: og for de som ikke skjønner hva det er, så har jeg handla inn shortshift;) også vill jeg bare takke Boosti for en hyggelig handel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Lykke til. Det er trangt! Du må muligens bøye til link-stangen under også. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Lykke til. Det er trangt! Du må muligens bøye til link-stangen under også. Okei, vi får se. jeg tenkte å prøve å få gjort det denne uka. så oppdateringer å bilder kommer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Skal gå greit uten å bøye noe, vis det er kjøp for e30 så passer den på staget som kommer fra kassa. Men er trangt så tips å få den høyt opp. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 tror det ligger bilder og tips hvordan man setter på shirt shift på http://www.maxpower.no et sted. kult med shortshift tommasso. du har iallefall ikke gjort som meg å kappe stanga :P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Når du monterer shortshift, så setter du i grunn en stang som er lengre. Ser ingen grunn til å kappe den da. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 tror det ligger bilder og tips hvordan man setter på shirt shift på http://www.maxpower.no et sted. kult med shortshift tommasso. du har iallefall ikke gjort som meg å kappe stanga :P okei, takk. skal ta en titt å se hva jeg finner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg