AnDtHo Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hva er det du har gjort her? Pluss og remote ledning skal ligge på ene siden av bilen og phono kabel på den andre.. Dette for å hindre signal støy.. Her ser det ut som begge ligger sammen gjennom veggen i baksetet, det optimale er å legge det på hver side av seteryggen bak.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Det trodde jeg ikke, trodde bare man trengte å ha strøm på ene siden å phono/remote på andre siden. men, uansett så har jeg ikke merket noe støy fra høytalerene så det går nok bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Det trodde jeg ikke, trodde bare man trengte å ha strøm på ene siden å phono/remote på andre siden.men, uansett så har jeg ikke merket noe støy fra høytalerene så det går nok bra. Støy dukker fort opp om dynamo eller lignende begynner å blir slitt.. Er også et tips å holde phono vekk fra bensinpumpa, den kan også lage støy på lyden.. Men hvis det ikke er noen lyder så er det jo greit.. :op: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Da er shortshift montert :D her er noen bilder: Inni bilen: Under bilen: "Stanga" ute: Og bildet av den gamle "stanga": Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Digg med shortshift tenker jeg thomas :) savner en ordentlig short shift på min og. du kan hjelpe meg med å få på bøtte settene mine i vinter tider som du har erfaring fra før ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Digg med shortshift tenker jeg thomas :) savner en ordentlig short shift på min og. du kan hjelpe meg med å få på bøtte settene mine i vinter tider som du har erfaring fra før ;) Ja, det var deilig å få på :D så det er en investering jeg syns man burde ta :D det skal nok ordne seg det, så hjelper du meg med å lage hatthylle ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 ser ut til og bli veldig bra dette her.har hørt at man ikke skal ha strøm og fhono kabler i nærheten av hverandre men hvis du ikke får støy så er det jo bare kos det stå på liker det du driver med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Takker:D Er mye jeg har lyst å gjøre med bilen, men penger stopper alt :( hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Pen bil, veldig bra det du har gjort så langt. Planer framover? Stå på.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Takker:DEr mye jeg har lyst å gjøre med bilen, men penger stopper alt :( hehe.. Banken har masse :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Pen bil, veldig bra det du har gjort så langt. Planer framover? Stå på.. Planene framover er å få fikset m5 fangeren jeg har liggende, også blir det vel sparing til litt mer styling, sånn at forhåpentligvis så har bilen fått på styling til våren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Fin fin bil:D digger E30. Var det veldig vanskelig å montere shortshiften? Må du ned i girkassen eller er det et overføringsstag? Stå på videre kommer til å bli bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Var det veldig vanskelig å montere shortshiften?Må du ned i girkassen eller er det et overføringsstag? Du ser på bildene over hva som må byttes, det gikk ganske greit å bytte når man først fant ut hva man skal gjøre. Det eneste som var vanskelig, er at det er så drit trangt under bilen, der man skal ta ut en sånn "klips" eller hva det kalles;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Da er det lenge siden det har kommet noen oppdatering her. Bilen er nå EU-godkjent, endelig:D Så nå har jeg sotet rutene forran igjen og satt tilbake eksosen. Har også handla meg en momo girkule, da den andre ble ødelagt under montering av shortshiften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer med eu godkjent 320 tommasso :) blir fint å se deg på veien igjen ;) får ta en håndopprekning hvis jeg kjører forbi deg ;) bilde av momo girkula som er kjøpt inn? keep em pictures comming ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg