ThomasR Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 har vært på veien hele tiden jeg. men, er bra å ha den eu-godkjent i 2 år til:D bilder av girkula skal komme, skal prøve å få tatt bilder av bilen oxo, men er så møkkete, så må få vaska den når det blir litt mildere ute... nå er det juleferie:) God jul alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 det har skjedd lite i det siste. skjer ikke så mye framover heller. skal begynne på m5 fangeren etter rally norway en gang, så den blir klar til våren;) her er et bilde av bilen for ca 2 uker siden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 fryser bare av å se bildet. dette var en kjempe tråd. og ting som skjer med, bilder og god forklaring. vil komme med non komentarer, den bakfangern der som sto maxamtuning over er ikke noe pen på bilen. da er riger bakfangern finere. dtm er tøft og, angel eyes passer ikke på e30(min mening) finere med sorte lamper med kors. keep on the good work Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 takker:) driver å vurderer litt den seidl bakfangeren (maxamtuning) jeg oxo,om jeg skal ha den eller ikke. så vi får se hva det blir til etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ja enig med at gofle2 hehe. tommasso du må kjøre e30 når det ikke snør ;) og når den er nyvaske da er det på med solbrillene og cruise nedover :) sykt deilig... blir tøft å se bilen din med m5 fanger :) gledeseg til bilder Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 bilder kommer så fort jeg får begynt på den, å jeg veit ikke når enda. skal prøve å få lagt ut noen flere bilder av bilen å div etterhvert oxo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 brukte gårdplassen din som snuplass her om dagen vist det gikk greit? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 brukte gårdplassen din som snuplass her om dagen vist det gikk greit? hehe Blitt snuplass hos tommasso nå :P nyt kjøre rute da må snu hos thomas en tur først :P hehe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 brukte gårdplassen din som snuplass her om dagen vist det gikk greit? hehe da så jeg deg;) kul bil forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hva sjer her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 her skjer det ikke mye, skjer nok ikke noe mer før jeg begynner på fangeren, å de veit jeg ikke når er enda.. oppdateringer kommer så fort noe skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Da har det skjedd en del. har fått kjøpt mere styling. så nå gleder jeg meg til å få satt det på. vurderer også hellakering av bilen, så lenge jeg må lakke alle fangerne. her er det som er kjøpt: her er det da bare satt utenpå for å ta bilder: Her er frontfangeren jeg skal ha på: og her er sideblinkerne montert: Før: Etter: Her er momo girkule og pedaler som er montert på iløpet av vinteren: og til slutt et bilde av en møkkete bmw ;): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 blei fint med sideblinkerne :) og gleder meg til å se stylingen ferdig lakka og satt på :) Girkula var litt spesiell Thomas... jeg foretrekker helst runde kuler jeg da hehe :) forresten blir det tåkelys på deg da etter frontfargern blir satt på :) ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 vurderer å kjøpe orginale tåkelykter som passer i hulla på m5 fangeren ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Idag var jeg å henta m3 vinga som jeg har kjøpt;) her kommer bilder(er bare satt på for å ta bilder): Så hvis noen har en flaps til en m3 vinge liggende, er jeg veldig interisert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg