rennfahrer Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Romerikes blad er interesert i å få snakket med noen av de som var på streetmeet på metro på lørdag som var, det vil lages en artikkel om oss vs politiet. alle som kunne tenke seg å være med må møte opp hos romerikes blad på åråsen kl4 i dag. jo flere jo bedre. dette kan være ett skritt i rettningen om samarbeid for å få til "lovlige" street meets! hvis noen lurer på noe så ring:48205667 mvh Volvo_sleeper jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Virker jo som en god mulighet til å få litt positiv omtale, om bare ikke de som møter opp kommer i halvraserte biler og syns det er tøft å komme avbildet i avisa mens dem lufter bakenden på Volvoen ellerno.. :) » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 da har jeg snakket med journalisten, en representant ifra politiet kommer til å være tilstede for å forklare seg ovenfor oss og romerikes blad. alle som kan komme burdte ta turen nedover. jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Når kan vi lese artikkelen? - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Når kan vi lese artikkelen? fredag. Politiet gadd ikke møte opp, de skulle heller møte opp i morgen. Er tydelig at de veit de har driti på leggen. Virker som politiet på Romerike er noen fortrefflige drittsekker som virkelig veit hvordan de skal svi av våres skatte penger på tull.:thanks Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva er egentlig gald med at noen kompiser treffes på en parkerings plass med bilene sine? Er det bedre å sitte på samme plassen med 3-4 kasse øl å drekka på? Eller løpe rundt med spray bokser og tagge? Hva kan egentlig politiet gjøre om man er mange, men holder seg rolig på plassen? Hva er best, stå å skravle & juge om hvem du dro fra på lang strekka eller være på lang strekka og kjøre som et svin med 3-4biler? Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva er egentlig gald med at noen kompiser treffes på en parkerings plass med bilene sine? Hva kan egentlig politiet gjøre om man er mange, men holder seg rolig på plassen? Hva er best, stå å skravle & juge om hvem du dro fra på lang strekka eller være på lang strekka og kjøre som et svin med 3-4biler? er vel ikke de som står og skravler de ikke vil ha der, men de som børner, og de som sitter på i biler og drikker. kan jo da se på et par av lovene vi har her i norge (løst oversatt da jeg ikke er 100% inne i paragrafer): nr 1: forstyrrelse av bebyggelse, i dette tilfellet, motorlyd, dekk, fulle mennesker, osv. nr 2: drikking på offentlig plass.. (trenger den noen forklaring?) 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 fredag. Politiet gadd ikke møte opp, de skulle heller møte opp i morgen. Er tydelig at de veit de har driti på leggen. Virker som politiet på Romerike er noen fortrefflige drittsekker som virkelig veit hvordan de skal svi av våres skatte penger på tull.:thanks sp bilen din i går jeg. alla lalla, du kjørte igjennom lillestrøm noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 sp bilen din i går jeg. alla lalla, du kjørte igjennom lillestrøm noen ganger Hehe. Stemmer nok det, var vel opp og ned storgata minst 6 ganger i går. Kompis satt på, han ville absolutt cruise Golf, så da ble det cruising da. hehe. Følte meg litt harry :cool: Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Noen ganger virker det som om politiet legger mere resurser inn for å hindre at folk har det gøy, enn å ta forbrytere som bryter norsk lov. Nei, det er viktigere å håndheve regler :( Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Noen ganger virker det som om politiet legger mere resurser inn for å hindre at folk har det gøy, enn å ta forbrytere som bryter norsk lov.Nei, det er viktigere å håndheve regler :( Stemmer nok det. Og ikke tør de å sende en representant for å møte oss som var hos RB. Hadde noen spørsmål som jeg ville fått svart på under ordentlig former, men det kunne jeg jo bare glemme, for å stole på at politiet virkelig er der når det trengs er jo bare å glemme. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Stemmer nok det. Og ikke tør de å sende en representant for å møte oss som var hos RB. Hadde noen spørsmål som jeg ville fått svart på under ordentlig former, men det kunne jeg jo bare glemme, for å stole på at politiet virkelig er der når det trengs er jo bare å glemme. Jeg har aldri sett så mye politi som det jeg så den helgen. Hvorfor spurte du dem ikke da? Blir det noe innslag til tross for at polititet ikke møtte opp? Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hva skjedde egentlig på Metro denne gangen? Samme som sist, med 2 helikoptre og masse majer? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 det var ett litt labert oppmøte når jeg kom ditt i 11tiden. var vel ca 35-40biler der. politiet kommer med først en patruljebil. de kjørte litt rundt og så stelte de seg så de fikk oversikt over alle. det gikk vel en time til og så kom enda en patruljebil og politihelikopteret. man kan jo spørre seg om vi bilinterreserte er samfunnsfiende nr1! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 det var ett litt labert oppmøte når jeg kom ditt i 11tiden. var vel ca 35-40biler der. politiet kommer med først en patruljebil. de kjørte litt rundt og så stelte de seg så de fikk oversikt over alle. det gikk vel en time til og så kom enda en patruljebil og politihelikopteret. man kan jo spørre seg om vi bilinterreserte er samfunnsfiende nr1! stiller de virkelig med helikopter? haha.. jau, her gjelder det å prioritere skattepengene.. her i bergen var det "streetmeet" på en ganske stor kai midt i sentrum som heter tollbodskaien for en mnd siden sikkert.. så ikke snurten til purken.. hverken sivil, uniformert, i helikopter eller i båt.. var vel rundt 70-80 biler kanskje.. Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg