eiriksmil Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hei. Den første posten i den linken var bra argumentasjon - NOT. Hva med å stoppe ved hjørnet på bilen å se seg for. Eller kjøpe stylter så man kan se over bilen? mvh Du klarer ikke akkurat å argumentere veldig godt selv. Du spurte hvor mange som er skadd. Vel, riktignok er det selvfølgelig ens egen feil dersom man ikke klarer å vente, men man kan bli skadd som indirekte følge av at det er sotfilm. Og hvem hører politiet på, fotgjengeren eller de med sota ruter med ~20%? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg synes at denne tråden har glidd litt ut fra det jeg egentlig lurte på så Admin kan fjerne den nå. Det jeg ønsket å få vite når jeg startet tråden var om Politiet ga deg 4000 i bot første gangen man ble stoppet her oppe i Alta. Jeg veit at det er forbudt med film på de fremste rutene. Det viste jeg da jeg startet tråden, det var ikke det jeg lurte på. Men har ikke blitt noe klokere på det jeg lurte på. Så det er like greit å stenge denne. Hilsen David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg kjører med tonede frontruter framme og bak, med sikkerhetsfilm i. Dette blir billigere forsikring (Gjensidige), på grunn av mindre sannsynlighet for inbrudd etc. Som tidligere ansatt i et firma som legger solfilm på bil, vet jeg at det ikke er ulovlig å tone rutene framme på bil. Man får ikke bot. Har blitt stoppet flere ganger, men de har aldri nevt det. Ton rutene framme folkens!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 blitt stoppet med sota ruter før. ALDRI vært snakk om noe bot. bare beskjed om å fjerne det, eller få en mangel lapp. STD prosedyre her ihvertfall. satt i ca 40 minutter og diskuterte med en politi og en fra bt sist. Dro av filmen, og dem ønsket meg god tur hjem og god helg. på gjensyn liksom ;) Til Trådstarter: tror ikke det er mange fra Alta her som kjenner til den saken din jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg