Gå til innhold

Bilder av stylede Golf'r

Ranger emnet

Laks1

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig synes jeg 90-fangere er pent, men så skal det også sies at dette er noe de aller-aller fleste har. Jeg likte også rs-fronten før, men har vel snudd litt der jeg og. Men det går an å style en bil som skiller seg ut, men som samtidig ikke trenger å se ut som en japse-golf, det er disse de fleste her inne (delvis inkl. meg, ikke liker). Det viktigste er at du liker bilen din selv..

Slenger med et bilde her, siden jeg sa jeg skulle gjøre det ;)

conthey03_025.jpg

86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det! :)

er jo andre baklykter osv sov da... emblemfri grill osv!

men, fangerne er ikke noe annet!! må huske og bestille GTI leppe!! lavest de! :)

ja din bil ja! ;)

Nice. Kanskje det blir 90 fanger sett + emblemfri grill + GTI leppe meg da. :D

Også noen fete felger, og en brutal senking.

Hvor mye kan jeg senke den uten at det blir problematisk?

Kommer tråd på prosjekt, men må først vente til min mor bare får dradd seg opp på bilforhandleren å kjøpe den bilen hun sikkler på. Gidder ikke begynne å kjøpe styling, også plutselig finner hun ut at hun ikke vil kjøpe ny likevel. Men det kommer... :D Mest sannsynlig om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg 90-fangere er pent, men så skal det også sies at dette er noe de aller-aller fleste har. Jeg likte også rs-fronten før, men har vel snudd litt der jeg og. Men det går an å style en bil som skiller seg ut, men som samtidig ikke trenger å se ut som en japse-golf, det er disse de fleste her inne (delvis inkl. meg, ikke liker). Det viktigste er at du liker bilen din selv..

Slenger med et bilde her, siden jeg sa jeg skulle gjøre det ;)

Ja, det er pent. Slik som den hvite golfen jeg postet oppi her, nydelig bil. Faktisk så syns jeg den er litt penere enn f.eks en med rs-fanger.

Ja, må like den, men syns det er viktig å få innspill og tips fra dere med erfaring. Dette blir det første prosjektet mitt så er viktig at jeg snakker med folk med peiling. :D

Takk for at du postet bilde btw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du style bilen til mor di? :P

er vell 60mm? kommer alt an på hvor breie felger du har også! :)

får vell ikke godkjent med mer enn 60

Nei, hehe.

Er min mor sin nå, men overtar den så fort så hun får ræva i gir.

Kunne du kommet med et eksempelt til felger på 60mm senking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider