Gå til innhold

Bilder av stylede Golf'r

Ranger emnet

Laks1

Anbefalte innlegg

brock b6'n .. nice :D

apropo det at rs fanger er for rund i kantene for en firkantet golf, hva med rs4 fangern.. 7RS%204%20Front%20Bumper.jpg

Jeg syns personlig det er finest med små fanger eller 90 fangere men har jo sett pene 2 er golfer med RS fanger også, så lenge det er gjennomført kan det meste bli pent.. hehe "alt kler den smukke" er det noe som heter.. det er til en viss grad sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du bør absolutt gå for 90fangere etter min mening. Ingen av oss vet hvordan bilen din ser ut, vi venter på tråden din :D allikevel kan dette bli veldig bra, og bra at du forhører deg litt før du går ut og kjøper :)

Hvilken farge er bilen ? Slettes ikke alle lykter som passer til alle farger på bilen..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør absolutt gå for 90fangere etter min mening. Ingen av oss vet hvordan bilen din ser ut, vi venter på tråden din :D allikevel kan dette bli veldig bra, og bra at du forhører deg litt før du går ut og kjøper :)

Hvilken farge er bilen ? Slettes ikke alle lykter som passer til alle farger på bilen..

Er nesten identisk med denne fargen her, også er det firdørs da.

vw_golf_2_front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fineste golfene er jo knapt stylet, de er cleane og består som regel av orginale deler. Ta feks de som er blitt vist tidligere.

Er ikke mye RS og DTM der , men allikavel skiller de seg noe helt utrolig ut. Ser ma bort i fra felger og senk, så bruker man generelt ikke mye "styling " på en golf i grunn

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fineste golfene er jo knapt stylet, de er cleane og består som regel av orginale deler. Ta feks de som er blitt vist tidligere.

Er ikke mye RS og DTM der , men allikavel skiller de seg noe helt utrolig ut. Ser ma bort i fra felger og senk, så bruker man generelt ikke mye "styling " på en golf i grunn

Er ikke det din golf som er hvit og utrolig tøff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo den er hvit, men lakk messig er den ikke bra. Men det blir det ordning på etterhvert.

Hvis det er den du tenker på så er det min ja. Jeg har ikke mye styling, men byttet ut alle lyktene pga utseende, samme med felger og senk. Resten er vel nest org.

CIMG5693Medium.jpg

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke styling har disse 3 golfene? Noen av de som har 90 fangere?:

1:

1.jpg

2:

CIMG5688Medium.jpg

CIMG5694Medium.jpg

3:

im0018042ae.jpg

kva heite eksosanlegge som er på den kvite golfen, med 2enderør stikkende oppover???

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo den er hvit, men lakk messig er den ikke bra. Men det blir det ordning på etterhvert.

Hvis det er den du tenker på så er det min ja. Jeg har ikke mye styling, men byttet ut alle lyktene pga utseende, samme med felger og senk. Resten er vel nest org.

Er den jeg mener.

Noe så kriminelt nydelig. :D

Mye har du senket den?

Du er nå blitt mitt forbilde når det gjelder golf-styling.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider