VEPSEN Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Så en ganske fet supra i lillestrøm på lørdan, hørtes "litt" modda ut......!!;) Er dette Import-Tuning sin? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 var vel en som bare var innom. Reidar er vel ikke klar med bilen sin ennå. Så en svart supra i strømmen i høst. forbipasserende. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by VEPSEN Så en ganske fet supra i lillestrøm på lørdan, hørtes "litt" modda ut......!!;) Er dette Import-Tuning sin? Bilen hans er vel ikke hvit. Var veldig sølvgrå på de siste bildene jeg så... Ikke noe nærmere beskrivelse a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 OK, hakke sett bilde av I-T mannen sin! Bilen var som nevnt hvit, hadde prøveskilter større felger en originalt, stor eksos. møtte den bare så jeg fikk ikke sett så nøye på den. Tror den hadde en større/dypere front vinge enn originalt også. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 hehehe :) det var jeg som var ute å luftet den en tur... var den ikke kult??? digger lyden i deg vogna :D :D :D ikke noe som en NA rekke sekser på nesten rake eksos rør :) Jeg fikk den i fra Japan på fredag. Ganske skjelden bil egentlig.. Supra Coupe (ikke targa som de fleste er).... det er ikke den 805 hk Supran min da.. Hadde jeg vært i IT bransjen hadde jeg vel vært blakk igjen nå eller hva??? ;) ;) Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by Import Tuning Hadde jeg vært i IT bransjen hadde jeg vel vært blakk igjen nå eller hva??? ;) ;) hahahaha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2002 hehehe! var kool den ja!! Fin fin lyd også! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juni 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2002 Originally posted by Import Tuning hehehe :) det var jeg som var ute å luftet den en tur... var den ikke kult??? digger lyden i deg vogna :D :D :D ikke noe som en NA rekke sekser på nesten rake eksos rør :) Jeg fikk den i fra Japan på fredag. Ganske skjelden bil egentlig.. Supra Coupe (ikke targa som de fleste er).... det er ikke den 805 hk Supran min da.. Hadde jeg vært i IT bransjen hadde jeg vel vært blakk igjen nå eller hva??? ;) ;) Så det er ikke nok med en supra? :) Jeg har jo ikke råd til en supra engang jeg så.... :( Hvis du fikk den fra japan er den vel høyrestyrt tenker jeg? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2002 Nei det var ikke nok med bare en supra hehe.. den andre er jo trimmet i hjel så jeg trenger noe til å hente posten med :D :D nei da.. jeg kommer til å selge den etter hvert.. kommer til å ligge på ca 250.000,- ferdig registrert. det er ikke dårlig får en manuel supra Coupe. Turbo kit har jeg liggende :D :D Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juni 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2002 Hmm, hva skal du ha for den da? Hvis den er venstrestyrt så er jeg kanskje litt interessert. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2002 Originally posted by aWeX Hmm, hva skal du ha for den da? Hvis den er venstrestyrt så er jeg kanskje litt interessert. Originally posted by Import Tuning...kommer til å ligge på ca 250.000... ja si det du... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juni 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2002 zzzz Tror jeg er litt sløv for tiden ass...... Til mitt forsvar må jeg bare si at jeg var på jobb når jeg skrev det der, og da jobber jo hjernen som kjent bare på 50% av kapasiteten.... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juni 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2002 øyh import-tuning. specs på den hvite supraen din? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2002 Originally posted by Import Tuning Nei det var ikke nok med bare en supra hehe.. den andre er jo trimmet i hjel så jeg trenger noe til å hente posten med :D :D nei da.. jeg kommer til å selge den etter hvert.. kommer til å ligge på ca 250.000,- ferdig registrert. det er ikke dårlig får en manuel supra Coupe. Turbo kit har jeg liggende :D :D Ferdig med alt? Høyre eller venstre styrt? Også jeg som går og sikler på morrosome biler uff ække bra detta her... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2002 Hallo :) Det er en Japan bil altså høyre styrt (hadde det vært venstre hadde prisen vært høyere også). Det er en 3L rekkesekser på 220 hk og 320Nm. Bilen veier kun 1350 Kg (Targa veier 1650Kg), den har gått 133.000km. Noe mere som jeg har glemt?? Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg