Gå til innhold

Hvit Supra i lillestrøm lørdag 8/6!

Ranger emnet


VEPSEN

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK, hakke sett bilde av I-T mannen sin! Bilen var som nevnt hvit, hadde prøveskilter større felger en originalt, stor eksos. møtte den bare så jeg fikk ikke sett så nøye på den. Tror den hadde en større/dypere front vinge enn originalt også.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :) det var jeg som var ute å luftet den en tur... var den ikke kult??? digger lyden i deg vogna :D :D :D ikke noe som en NA rekke sekser på nesten rake eksos rør :)

 

Jeg fikk den i fra Japan på fredag. Ganske skjelden bil egentlig.. Supra Coupe (ikke targa som de fleste er).... det er ikke den 805 hk Supran min da..

 

Hadde jeg vært i IT bransjen hadde jeg vel vært blakk igjen nå eller hva??? ;) ;)

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

hehehe :) det var jeg som var ute å luftet den en tur... var den ikke kult??? digger lyden i deg vogna :D :D :D ikke noe som en NA rekke sekser på nesten rake eksos rør :)

 

Jeg fikk den i fra Japan på fredag. Ganske skjelden bil egentlig.. Supra Coupe (ikke targa som de fleste er).... det er ikke den 805 hk Supran min da..

 

Hadde jeg vært i IT bransjen hadde jeg vel vært blakk igjen nå eller hva??? ;) ;)

 

 

Så det er ikke nok med en supra? :)

Jeg har jo ikke råd til en supra engang jeg så.... :(

 

Hvis du fikk den fra japan er den vel høyrestyrt tenker jeg?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke nok med bare en supra hehe.. den andre er jo trimmet i hjel så jeg trenger noe til å hente posten med :D :D

nei da.. jeg kommer til å selge den etter hvert.. kommer til å ligge på ca 250.000,- ferdig registrert. det er ikke dårlig får en manuel supra Coupe. Turbo kit har jeg liggende :D :D

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

Nei det var ikke nok med bare en supra hehe.. den andre er jo trimmet i hjel så jeg trenger noe til å hente posten med :D :D

nei da.. jeg kommer til å selge den etter hvert.. kommer til å ligge på ca 250.000,- ferdig registrert. det er ikke dårlig får en manuel supra Coupe. Turbo kit har jeg liggende :D :D

 

Ferdig med alt?

 

Høyre eller venstre styrt?

 

Også jeg som går og sikler på morrosome biler uff ække bra detta her...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Det er en Japan bil altså høyre styrt (hadde det vært venstre hadde prisen vært høyere også).

 

Det er en 3L rekkesekser på 220 hk og 320Nm. Bilen veier kun 1350 Kg (Targa veier 1650Kg), den har gått 133.000km.

 

Noe mere som jeg har glemt??

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår