Gå til innhold

Hvem er dette sin?

T0mmen

Anbefalte innlegg

Ifølge reg. nret er det en fullbods EVO V, lurer på om jeg ikke har sett

denne i Trondheim et par ganger. Iallfall en som er knall lik i byen her,

5er det også.

Oki. Trodde den var ifra Trondheim ja. Greit nok at det er en del styla Eclipser her ute, men trodde ikke noen hadde kjøpt EVO:-p Hehe! Vet du om han fyren som eier denne bilen er bruker her på forumet?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han er det, men har egentlig ikke peiling..

Får vel svar på det om ikke lenge tenker jeg, alltids noen

her som kjenner en som kjenner en osv..

Husker første gangen jeg så den som går her i byen, på lokal Esso`n.

Så den fra 100-150 meters avstand, sto med panseret oppe

og prata med no folk. Var sikker på at det var monster evon,

så jeg snudde i en helvetes fart for å sjekkke. Det var det dog

ikke :P

FIN er den iallfall

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi den og snudde ganske så fort jeg også, mitt i street'n. Kjørte forbi en del ganger å knipsa bilde. Hehe, begynte sikkert å lure eieren når han så samme bil kjøre forbi flere ganger for å se på den. Tengte på samme EVO jeg også med det samme jeg så den..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke denne det var sånn oppstyr med fordi den ble stjelt med en gang den kom til Norge? Og så funnet igjen selvsagt..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Var det ikke denne det var sånn oppstyr med fordi den ble stjelt med en gang den kom til Norge? Og så funnet igjen selvsagt..

Det stemmer.... Bilen holder til i trondheim og JA det er en ekte Evo 5 med evo 6 vinge. Har ikke hørt så mye fra han i det siste men han er i værtfall regga på http://www.mitsubishi-klubben.no sitt forum:wave

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider