T0mmen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei. Var ute å kjørte en tur idag, og plutselig la jeg merke til denne bilen. Er det noen her inne fra forumet sin "EVO" eller er den bare stylet opp med EVO styling?? Den var iallefal rimelig heftig:D Noen som kjenner til denne? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 lurer på om det er alt annet enn evo jeg?:P Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvor så du den? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Den står her på Ørlandet. Aldri sett den her før men.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ifølge reg. nret er det en fullbods EVO V, lurer på om jeg ikke har sett denne i Trondheim et par ganger. Iallfall en som er knall lik i byen her, 5er det også. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ifølge reg. nret er det en fullbods EVO V, lurer på om jeg ikke har settdenne i Trondheim et par ganger. Iallfall en som er knall lik i byen her, 5er det også. Oki. Trodde den var ifra Trondheim ja. Greit nok at det er en del styla Eclipser her ute, men trodde ikke noen hadde kjøpt EVO:-p Hehe! Vet du om han fyren som eier denne bilen er bruker her på forumet? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Tror ikke han er det, men har egentlig ikke peiling.. Får vel svar på det om ikke lenge tenker jeg, alltids noen her som kjenner en som kjenner en osv.. Husker første gangen jeg så den som går her i byen, på lokal Esso`n. Så den fra 100-150 meters avstand, sto med panseret oppe og prata med no folk. Var sikker på at det var monster evon, så jeg snudde i en helvetes fart for å sjekkke. Det var det dog ikke :P FIN er den iallfall Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Kjørte forbi den og snudde ganske så fort jeg også, mitt i street'n. Kjørte forbi en del ganger å knipsa bilde. Hehe, begynte sikkert å lure eieren når han så samme bil kjøre forbi flere ganger for å se på den. Tengte på samme EVO jeg også med det samme jeg så den.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Var det ikke denne det var sånn oppstyr med fordi den ble stjelt med en gang den kom til Norge? Og så funnet igjen selvsagt.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Var det ikke denne det var sånn oppstyr med fordi den ble stjelt med en gang den kom til Norge? Og så funnet igjen selvsagt.. Det stemmer.... Bilen holder til i trondheim og JA det er en ekte Evo 5 med evo 6 vinge. Har ikke hørt så mye fra han i det siste men han er i værtfall regga på http://www.mitsubishi-klubben.no sitt forum:wave Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Funkes på forumet som eier den... Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg