Bruners Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Hvor finner jeg rimelig styling til min Audi 80 1.8S 87 mod? Og er den noen som vet om bilder av slike biler som er stylet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by Bruners Hvor finner jeg rimelig styling til min Audi 80 1.8S 87 mod? Og er den noen som vet om bilder av slike biler som er stylet? Prøv hos http://www.powerzone.no elller http://www.tuning.no , de kan sikkert skaffe! Tror du får Rs fangere ihvertfall, sikkert mye mer også. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Kan prøve også denne... http://www.tuningstore.no/ Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruners Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Har vært på tuningstore og bestilt litt, men de er så jevla treige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Bruners Har vært på tuningstore og bestilt litt, men de er så jevla treige! Velcome to the life of styling! :D Slik er det bare! :) Alt bestilles sikkert fra Tyskland hos tuningstore også som hos alle andre forhandlere. Må vel regne med MINST 1 mnd fra du bestiller til du har det. Prøv å bestill f.eks en RS front til bilen din hos NBS. Får du den på under 2 mndr slår du meg. ;) De klarte å få den til meg på 2 mndr.........med MYE masing.. Kjøpe styling = venting...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Til sammenligning tok det tre uker fra jeg bestilte fra DTS i tyskland, til jeg faktisk hadde fått varene. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Det er raksere å bestille i fra Tyskalnd selv enn igjennom norske styling firmaer....... Styling = veldig mye venting og irretasjon Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Passat_RS Det er raksere å bestille i fra Tyskalnd selv enn igjennom norske styling firmaer....... Styling = veldig mye venting og irretasjon billigere og? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg